Fitnesznap és tavaszi szelektálás

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Már hoztam nektek egy bejegyzést az edzéssel kapcsolatban, méghozzá a proteinről. Olvassátok el! Nagyon sok hasznos információhoz juthattok.

Ma az egyik barátnőmmel Fitnesz napon voltunk. Egy jó kis Zumbával indítottunk, ami nagyon jól esett, de az utána következő órák annyira nem voltak jók. Nagyon ajánlom mindenkinek, aki teheti, illetve fogyókúrába, életmódváltásba kezdett, hogy látogassanak el a különböző, megrendezésre kerülő fitnesz, illetve sportnapokra, versenyekre. Ilyenkor tavasszal rendezik a legtöbbet, addig sem ültök otthon a TV vagy a számítógép előtt. Rengeteg sportot, mozgásformát kipróbálhattok, általában elég olcsón és sok akcióban lehet részetek. Én mindig megyek ilyenekre, az edzéseimen felül.

A sportnapokon sokszor árulnak különböző salátákat, mondván azt, hogy egészségesek, de senkit ne tévesszen meg a látszat. Gyakran a salátákat borító öntetek tele vannak cukorral, sóval, szénhidrátokkal, zsírral és sokszor majonézesek, ami köztudottan nagyon hízlal.

Ma nekilátok egy tavaszi nagytakarításnak, szelektálásnak. Kicsit mozgok is és rend lesz a környezetemben. Rendeltem ismét Update ebédet jövőhét csütörtökre, méghozzá Gyros-t. Kíváncsi vagyok, majd hozom a beszámolót róla. A fogyókúrám, úgy áll, hogy 1 hónap és kb. 1 hét alatt 63 kilóról, 57 kilóra fogytam le, azaz 6 kilót összesen. Nagyon büszke vagyok magamra! Mindenkit szeretnék bátorítani, hogy ne lustuljatok el, ti is könnyedén bombaformát ölthettek, ha van:

  • Elhatározás.
  • Akaraterő.

Ennyi a dolog nyitja. Egészséges ételek és sok mozgás. Régebben lusta voltam, felállni a számítógép elől és egésznap inkább ültem, mint, hogy mozogjak bármit is. Ma már ez megváltozott. Rosszul érzem magam ha egy nap keveset, vagy egyáltalán nem mozgok.

Hoztam nektek egy kis tornagyakorlat sort, amit otthon csinálhattok és szépek, feszesek, izmosak lehettek tőle. Íme!

Szép napot!

Minta étrend 12. nap

Hoztam nektek ma is a mintaétrendemet. Sajnos a tízórait ma ki kellett hagynom, mert későn keltem fel, így a reggeli eltolódott, de ti azért egyetek legalább 1 almát vagy pár szem mandulát 11:00-kor.

Mintaétrend 12. nap:

Reggeli: 1 db Norbi update toast barna kenyér, 1 db Sága pulykamell sonkával, 1 db lapka sajttal, 1 db erdei gyümölcsös actimel, TV paprika

Tízórai: 1 db alma

Ebéd: Egy kis adag hajdina paraszttarhonyaként elkészítve savanyúsággal, 1 db Norbi update 1-es natúr túró rudi

Uzsonna: 1 db zöld alma

Vacsora: 1 pohár csökkentett zsírtartalmú tej, 1 db Zabfalat keksz natúr

A mai nap is vettem be C-vitamint és megittam 3 liter szénsavmentes ásványvizet.

Hairdo

Hoztam nektek néhány szuper frizurát. Készítsétek el őket bátran, újítsatok, hiszen hamarosan itt a tavasz és ilyenkor minden virágba borul, még te is!

Ez rendkívül egyszerűen elkészíthető és nagyon romantikus is. Kövessétek a "képes útmutatót".

Ez már egy kicsivel bonyolultabb, de nem olyan vészes. Szükséged lesz egy ilyen szivacsra, ez kimondottan ehhez a frizurához készült. Beszerezheted például a H&M-ben is.

Ez is rettentő egyszerű, hiszen csak be kell fonni a hajadat és feltekerni, megtűzni. Ezekkel az apró trükkökkel feldobhatod frizuratudományod tárházát. Roppant egyszerűen elkészíthetőek és nem kell hozzá nagy fodrásztudomány sem csak néhány alap ismeretség és kellék.Holnap is jövök még ezekhez hasonló frizurákkal. Ne legyen mindig ugyanolyan a hajad, kell a változatosság.

És itt egy link amelyen Lauren Conrad mutatja meg, hogy hogyan kell elkészíteni a halszálka fonást (én is innen tanultam meg):

http://www.youtube.com/watch?v=ZyZkowmdZv8

Diéta

Kedves kis blog csapatom!

Mivel már neméreztem olyan jól magam a bőrömben, elkezdtem egy diétát. Mondjuk inkább életmódváltásnak. Saját magam alakítottam ki a programomat, tervemet. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz eredményes. 163 cm magas vagyok és sajnos az utóbbi pár évben eléggé elkényelmesedtem és 48 kilóról felhíztam egészen 63 kilóra. Ez 15 kiló plusz. Elég drasztikusan hangzik nem? A főiskola miatt elhanyagoltam a mozgást is, össze-vissza ettem minden félét és egészségtelen ételeket, édességeket. Szeretném hozni a régi versenysúlyomat ismételten. Megelégszem 50-53 kilóval is.

Már többször kezdtem bele ilyen jellegű diétákba nem túl nagy sikerrel. Nem volt elég nagy a motiváció, vagy elcsábultam a kísértéseknek. Lusta voltam felkellni a számítógép elől vagy a kanapéról. De ez megváltozott. Az ÉLETMÓDVÁLTÁST már 10 napja csinálom. 63 kilóról indultam. 11 nap után állok rá a mérlegre először és nézem meg, hogy fogytam-e valamennyit.

Hogy mit csinálok? Nos ez nagyon egyszerű.

  • Napi 8 órát mindig alszom és éjfél előtt fekszem le aludni.
  • Naponta megiszom 3 liter szénsavmentes ásványvizet, ha mozgok akkor lehet, hogy ez fél literrel több.
  • 5x étkezem, keveset. Egy tenyérnyi adagnál soha nem eszem többet.
  • A fehér kenyeret, pékárut, édességet és nasikat teljesen kiiktattam az életemből.
  • Reggelizem, tízóraizom, ebédelek, uzsonnázom és vacsorázom is ezekben az időpontokban: 9:00-11:00-13:00-15:00-17:00. Öt után már nem eszem.
  • Heti 3 alkalommal elmegyek Zumba Fitnessre, ami 60 perces.
  • Ahová tehetem oda gyalog, biciklivel vagy tömegközlekedéssel megyek.
  • Sok gyümöcsöt, zöldséget és teljeskiőrlésű ételt fogyasztok, valamint fehérjében gazdag húsokat.
  • 2 hét elteltével a vacsorát kihagyom.
  • Nem sózom az ételeket pluszban.
  • Minden nap eszem C-vitamint.
  • Minden nap beveszek egy Varga féle gyógygombát. (Kapszula)

10 nap telt el azóta, hogy elkezdtem a fogyókúrát. Már kevésbé érzem éhesnek magam, és sokkal jobban megy a víz ivás ami eleinte sok gondot okozott és dehidratált is voltam. Folyamatos jelentést fogok írni nektek a súlyom és alakom változásáról.

Addigis itt egy mintaétrend:

Reggeli 9:00: 1 db Norbi update teljes kiőrlésű barna toast kenyér (Egy csomag kb. 500 forintba kerül az Auchan és a Tesco áruházakban), megpirítva, vékonyan megfokhagymázva, vékonyan megkenve natúr light vénusz margarinnal, hozzá pedig egy TV paprika (sárga). 1 db erdei gyümölcsös élőflórás joghurtital.

Tízórai: 1 db piros alma és 1 db Győri Zabfalat Natúr.

Ebéd: Saláta paradicsomból, jégsalátából, kígyó uborkából. Öntet rá: csökkentett zsírtartalmú tejfölbe (kék), belenyomok egy fokhagymagerezdet és teszek bele őrölt fekete vagy vegyes borsot és bazsalikomot (morzsolt szárítottat). Sült csirkemell vagy sült hal.

Uzsonna: Valamilyen gyümölcs vagy zöldség pl.: sárgarépa, banán vagy alma.

Vacsora: 2 db rozsos vagy natúr extrudált kenyér (abonett) vékonyan megvajazva light margarinnal, fél bögre csökkentett zsírtartalmú tej, 1 szelet pulykamell sonka (Sága) és egy szelet lapka sajt (Medve) vagy Norbi Update 1-es Trappista sajt 1 szelet.

Ne felejts el inni 3 liter vizet is és mozogni. Fogyj velem!

Szép és egészséges napot!

 

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék