Mint, ígértem, itt az egészséges túrós tészta receptem. Igazán finom, ugyan olyan íze van, mint annak, ami zsírosabb és egészségetelebb verzió.

Hozzávalók:

  • Zsírszegény túró
  • Kevés só, a legjobb ha nátrium csökkentett, update, vagy tengeri só
  • Gluténmentes kukorica tészta (Auchanban kapható, nincs benne se tojás, se liszt. Kb. 500 forint egy csomag)
  • Csökkentett zsírtartalmú tejföl
  • Kevés szalonna

Elkészítése:

A tésztából 80 grammot főzzünk meg. Ez egy adagnak felel meg. Forrásban lévő vízbe tegyük, kb. 10 perc alatt elkészül. Egy teáskanál só mehet a vízbe.

A túrót törjük össze és tegyünk bele ízlés szerint tejfölt és egy csipet sót.

A szalonnát vágjuk fel apró kockákra (ne túl sokat) és süssük meg alaposan.

A kész tésztára tegyünk 1 evőkanál szalonna "zsírt", ami már a sütés után inkább folyós állagú.

Nagyon finom, mindenkinek ajánlom. El is telít tejesen. Jó étvágyat kívánok! (Ha ritkán eszel tésztát a fogyókúrád miatt, akkor ezt simán letornázhatod például egy délutáni Zumbával. Én is ezt teszem!)