Bemelegítés

A jó bemelegítés ismertetői:

  • megemeli a testhőmérsékletedet
  • segít rákészülni fejben is az edzésre
  • „felébreszti” az izmaidat, ízületeidet és idegrendszeredet

Ezek mind szükségesek a sérülések elkerülése és megfelelő edzés teljesítmény eléréséhez. Ezen belül pedig fontos odafigyelni, hogy sportág specifikus legyen a bemelegítés.

Például bemelegítés futáshoz:

  • bokakörzés kifelé és befelé, irányonként: 15-15 mp
  • előre hátra hintázás (lábujjhegyre, majd sarokra): 30mp
  • hintázás belső talpélről külső talpélre: 30 mp
  • helyben futás sarok emeléssel: 30 mp
  • láblendítés előre és hátra, lábanként: 20-20 mp
  • törzsfordítás jobbra-balra: 30mp
  • karkörzés előre, majd hátra: 15-15 mp
  • fejkörzés: 15 mp

(Forrás: http://www.zelenij.hu/201301/a-bemelegites-alapjai-3041 )

Tornagyakorlatok otthonra képekben

Szép napot!

Edzésterv edzőtől

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

A tegnapi nap folyamán ellátogattam az edzőterembe. A személyi edző már ott várt és bele is kezdtünk a személyre szabott edzéstervbe. Még 2 alkalommal fogok menni hozzá, hogy tökéletesítsem a gyakorlataimat, utána már magamra hagy és az edzésterv szerint haladok tovább. 3 napra bontotta le az edzésemet. Az első napit hoztam el nektek, ami röpke két óra volt és ma már mindenem fáj, jókora izomlázam van, így holnap nehéz lesz dolgozni menni.

  • Bemelegítésként 10 perc gyors séta futópadon és 3 perc kocogás.
  • 45 fokos szögben leülni és mell előtt emelgetni 4 kilós súlyzókat. 3x12
  • Bicepszre, ülve (könyököt térdre támasztva) súlyemelés 3 kilós súlyzókkal. 3x12
  • Franciarúd emelése bicepszre, könyök nem mozdulhat a test mellől, állva. 3x12
  • Hanyattfekvés, 4 kilós súlyzó emelése fej felé és vissza középre, tricepszre. 3x12
  • Hasprésgép. 20x3
  • Haspad szélére ülés, hátul kézzel megtámasztani magad és lábfelhúzás. 3x20
  • Mellgépen súly nélkül tárogatás. 3x12
  • Lábgép, hátsó combra és fenékre. 25 kilós súllyal, mind a két lábra. 3x12
  • Lábemelgetés oldalra, jobb és bal lábra. 3x12 --> Később ha már könnyű, akkor lábsúlyokkal.
  • Derék (hajolgatás). 3x12
  • Fenék, hátsócomb. Hason, lábemelés. 3x12.
  • 10 perc levezető kocogás és séta, futópadon hegyi menetben.

Ha jó emlékszem akkor ennyi volt az első napi edzésem. Azt ajánlotta, hogy kálciumot és magnéziumot szedjek, a táplálkozásra nagyon figyeljek oda és edzés után fél órán belül igyak meg egy fehérjeturmixot vízzel felhigítva, nem tejjel.

Remélem tudtam nektek segíteni. Szombaton megyek hozzá következőleg. Hozom az infókat.

Szép napot! Ne adjátok fel!

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék