Egy kis beszámoló

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Egy kis beszámolóval jöttem, mert már rég volt ilyen. Vásároltam néhány dolgot, ami Nektek is hasznos lehet.

Az Update boltban vettem 2 db csokis croissant-t és Zero cukrot (azaz édesítőszert), amiben a kalória 0! Ezzel ízesítek mindent. A csokis péksütit még nem kóstoltam, de biztos isteni, valamikor reggelire vagy tízóraira meg fogom enni.

A Lidl-ben vettünk zsírszegény túrót (szerintem itt éri meg a legjobban megvenni, mert a fél kilós (500 grammos) csak 350 forintba kerül), ez is nagyon jó, valamint 2 fajta csirkemell sonkát is. Utóbbinak több mint 90% a hústartalma és igen ízletes.

Szombaton a párom meghívott moziba. Azt tudni kell, hogy ez igen nagy dilemma nálam, mivel imádom a mozis popcornt és élek-halok érte. De most kivételesen kibírtam, hogy nem ettem/vettem. Helyette más alternatívát kerestünk. A Camponában (ahol moziztunk), van egy Update bolt. Zárás előtt a péksütik 30%-os kedvezménnyel kaphatók. Vettem 4 db kis túrós süteményt, ami nagyon hasonlított a Fornettihez és egy ropit is vásároltam. Ez mind 500 forint volt. Ezt ettem a moziban és finomnak, laktatónak éreztem.

A filmről egy kis beszámoló:

Az a bizonyos első év (Forrás: port.hu)

Az ambiciózus Nat (Rose Byrne) és az írói álmokat dédelgető Josh (Rafe Spall) két teljesen különböző személyiség, kapcsolatukat mégis idilli boldogság övezi. A mesébe illő esküvőt azonban nem mindenki fogadja az alkalomhoz illően. Mind a család, mind pedig a barátok kétkedéssel viszonyulnak a frigyhez, és nem jósolnak hosszú jövőt a két szerelmesnek. A házasság első éve számtalan kihívást tartogat Nat és Josh számára, és az összeszokás időszakát egy roppant kínos kérdés bonyolítja. Vajon tényleg az életre szóló Igazit választották? Miközben Nat és Josh a választ keresik, olyan szerelmi alternatívák bukkannak fel életükben, mint az ex-barátnő Chloe (Anna Faris) és az új munkatárs Guy (Simon Baker).Az évforduló közeledtével egyikőjük sem akarja feladni a házasságot, de közben egyre csak felteszik maguknak a kérdést: ez tényleg ennyire bonyolult lenne?

Ezt a fehér cipőt 1390-ért vettem az Auhanban és tök jó átmeneti cipellő, több színben is lehet kapni.

Egy piros alkalmi cipőt és a szegecses balerina cipőt a Tesco CCC üzletében vásároltam 4000-5000 forint közötti áron. Imádom ezt a boltot hatalmas a választék és tök jó cipők vannak kedvező áron. A minőséggel is meg vagyok elégedve.

Az újságárusnál is jártam és megvettem Rubint Réka Alakreform magazinját, amiben kellemesen csalódtam. Igaz az ára kicsit borsos, (700 forint körüli), de nekem nagyon tetszik benne minden.

Iskolában is voltam természetesen és az összes lépcsőre a suliban, kalória értékeket ragasztottak fel és "szövegeket" mellé. Péládul ezt (elég viccesek, de találónak és hasznosnak tartom őket. Ösztönző!):

A piacon a hétvégén vettem hónapos retket és zöld almát, tojást. A piaci minőséggel is nagyon megvagyok elégedve.

Tegnap voltunk mi is a párommal majálisozni. A Városligetbe látogattunk el (először majálisozni oda). Hatalmas volt az embertömeg. A kánikuláról már ne is beszéljünk, hiszen a belvárosban 35 fokot mutattak a "hőmérők".
A majálisozás jól sikerült. Sétáltunk a városligetben egy hatalmasat. Rengetek étel-ital és kacatárus volt mindenütt. Délután mentünk. A végére nagyon megéheztünk, gondoltuk kellene enni valamit, de diétásat mert mind a ketten diétán vagyunk. Keresni szerettünk volna egy fagyi árust, ahol lehet kapni diabetikus fagylaltot, mert cukrot nem eszünk. Hát a 6000 árus között, persze, hogy nem volt egy sem. Nem gondolnak, sem a fogyókúrázókra, sem az egészséges életmódot élőkre, sem pedig a CUKORBETEGEKRE, akikből sajnos egyre több van Magyarországon az elhízás miatt és az egészségtelen életmód, táplálkozás miatt egyaránt. Így a fagyit kilőttük. Más alternatívát kellett keresnünk. Nem akartunk sem zsírban tocsogó lángost, palacsintát és jó cukros, lisztes kürtöskalácsot sem, valamint vattacukrot enni. Körbenézünk és találtunk egy megoldást. Egy Gyros-szosnál megálltunk, ahol viszonylag szép volt a husi, (csirke) és kértünk husit, de krumplit és pitát nem! A hús mellé sok zöldséget, salátát és egy kevés joghurtos és csípős szószt. Utána sétáltunk még egy nagyot és le is mozogtuk a vacsorát.

Ma megyek edzeni, bár le vagyok sérülve, de remélem menni fog. Az orvost is meglátogatom egy kötéscserére és utána délután, tanulok ezerrel az EU szóbeli vizsgámra, ami május végén lesz. Felvettem már a vizsgákat és készítettem egy tanulási napltó, beosztottam, hogy melyik nap mennyit és mit fogok tanulni. Remélem sikerül tartani magam hozzá.

A diétát egyébként folytatom. Most konzultálok a személyi edzővel, hogy heti 3 helyett 4 súlyzós edzsét szeretnék. Megdicsértek, hogy szorgalmasan járok és, hogy sokat fejlődtem. Ezért tényleg érdemes csinálni és nagyon jó érzés!

Már májust írunk. Én imádom a májust, mert májusban jöttem össze a párommal 5 évvel ezelőtt és ekkor van a születésnapja is, valamint az én névnapom és az idő is fantasztikus, ilyenkor nyitnak a strandok is és jön a suli vége.

Az érettségizőknek, ballagóknak és vizsgázóknak egy kalappal.

Jó pihenést szép napot! Igyatok és mozogjatok sokat!

 

Mit együnk főétkezések között? (Rubint Réka)

A tízórai és az uzsonna lényege, hogy fenntartsuk a gyorsabb anyagcserét! Ha túl sok idő telik el két étkezés között, lassulhat az anyagcsere és a fogyás a vártnál lassabb ütemben fog bekövetkezni!

Sokan nem tudják, hogy egy tejeskávét is be kell számítani a napi fogyasztásba, ugyanis 2 dl tej szénhidráttartalma 10 gramm! Egy közepes méretű almának szintén ennyi, hiába nem számít nagy étkezésnek, sok kicsi sokra megy!


Tízórai 10-15 g szénhidráttartalmú

A Update1 joghurt
B Update1 puding
C pár szem dió, fahéjas almával
D 1db alma sajttal
E Update1 müzliszelet

Uzsonna kb. 10-15 gramm szénhidráttartalmú

A Bazsalikomos paradicsomos sajtsaláta
B Joghurtos gyümölcssaláta
C gyümölcsös túrókrém édesítőszerrel
D 10-20 dkg U1 kódú gyümölcs (málna, eper)
E Update1 túró desszert

 

(Forrás:rubintreka.hu)

Szép napot!

Tippek reggelire, Rubint Rékától

A reggeli 25-30 gramm szénhidráttartalmú

  • Házi Update1 gyümölcsös muffin (2 db), 2 dl sovány tejjel
  • 2 szelet Update1 kenyér, Update1 vaj, Update1 sonka, Update1 sajt, paradicsom
  • Update1 kalács 2 szelet, mogyorókrémmel, 2 dl kakaóval
  • tojásrántotta 2 tojásból kolbásszal, hagymával, paprikával, Update1 medvehagymás cipóval (6 dkg)
  • Update1 császárzsemle, Update1 körözöttel, zöldpaprikával
  • Update1 6 g cipóból 2 szelet, Update1 házi májas uborkakarikákkal, Update1 zöld teával
  • Update1 kornspitz 1 pár Update1 virslivel Update1 mustárral, ketchuppal
  • Update1 Rips 2-3 db, Update1 pikáns krémmel, paradicsommal

Tippek tőlem reggelire:

  • 1 db Norbi Update 1 Csokis Croissant, 1 adag Update 1, 3 in 1 kávéitallal.
  • 2 főtt tojás, 1 Update 1-es szeletelt kenyér és egy Sága puylkamell sonka.
  • 1 db banán, 2 evőkanál cukrozatlan müzli és egy doboz natúr görög joghurt.
  • 1 natúr joghurt, néhány szem mandula és 1 alma.
  • 1 alma, kevés fahéj és egy evőkanál sovány túró.
  • 1 szelet Update 1-es kenyér, 1 szelet ediami sajt, light maragrin és paradicsom. (Tehetsz rá pulykamell sonkát is vagy csirkemell sonkát!)

(Forrás: alakreform.hu)

Vacsora, Rubint Réka szerint

A vacsora a fogyás szempontjából és a pihentető alvásért is legyen könnyű, ne legyen megterhelő, ne legyen nagy mennyiségű, hiszen tágul vele a gyomrunk, felnyomódik a rekesz, ami nem csak a szív munkáját nehezíti meg, de a refluxos panaszokat is fokozza!

Időzítése függ a napirendtől is! Ha az edzés 7-kor kezdődik, célszerű előtte legalább egy órával befejezni a vacsorát! Egy kemény 1,5 órás edzés után folyadékpótlásra mindenképpen szükség van, de este fél 9-kor a szervezet nem igényel nagyobb mennyiségű ételt, maximum 1 db Rips, fél alma vagy egy joghurt jöhet szóba! Semmiképpen se szénhidrátalapú táplálékot vegyünk ilyenkor magunkhoz, hiszen a cél az, hogy a kiürült raktárakat a szervezet a feleslegünkből töltse fel és ne külső forrásból! Nem cél a szénhidrátmentesség, de igyekezzünk inkább túrót, cottage cheeset enni, amik jól táplálják izomzatunkat!


Néhány további variáció egy könnyű vacsira:

  • Update1 joghurt+1 kanál túró- tápláló és a túró magas fehérjetartalma jól laktat
  • 1 db Update1 Rips 1 szelet sajttal, sonkával-lassan felszívódó és kevés szénhidrát, értékes fehérjék!
  • Bazsalikomos mozzarellás paradicsomsaláta-a bazsalikom vízhajtó, a paradicsom rákmegelőző és kiváló vitaminforrás, a mozzarelle kitűnő fehérjéket biztosít!
  • 1 db alma- pektintartalma által laktat és szabályozza a vércukorszintet
  • túró+10 dkg gyümölccsel, édesítőszerrel elkeverve- akár édesség gyanánt is fogyaszthatjuk
  • 1 db Update1 joghurt +fél marék olajos mag, hogy értékes olajsavakhoz is hozzájuttassuk szervezetünket!

Kevésbé szigorúbbak tartalmasabb leveseket, főzelékeket is fogyaszthatnak!

(Forrás:rubintreka.hu)

A holnapi reggelim

Nem bírtam ki, hogy ne írjak, gyorsan még egy bejegyzést. A TV2 oldalán böngésztem, és rátaláltam az Update konyhára. Ez lesz a holnapi reggelim az biztos katt a linkre:

Rántotta fogyókúrázóknak:

http://tv2.hu/musoraink/update_konyha/23160_update_konyha_-_szalonnas_rantotta_sult_paradicsommal.html

És itt egy zene kedd estére:

Rihanna - Stay
http://www.youtube.com/watch?v=JF8BRvqGCNs

 

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék