Szépítő alvás

Nagyon fontos, főleg a mai rohanó világban, a megfelelő mennyiségű és minőségű pihenés és alvás. Összegyűjtöttem nektek, hogy hogyan kell ezt a "műveletet megfelelően elvégezni" és, hogy miért fontos annyira.

Miért fontos annyira a pihenés és az alvás?

  • Csökken a vérnyomás és a testhőmérséklet, a pulzus és az agyhullámok aktivitása pedig lelassul. Az egészséges élethez és a napközbeni kipihent állapothoz 7-9 óra alvásra van szüksége egy felnőtt embernek.
  • Fittebb, egészségesebb és aktívabb leszel a nap folyamán.
  • A bőröd is regenerálódik pihenés közben és megszépül.
  • Feltöltődnek energiaraktáraid.
  • Mély alvás során kalóriákat égetsz el.
  • A kialvatlan emberek teljesítménye és koncentrációja radikálisan csökken, ami növeli a balesetek lehetőségét.
  • A kifáradt szervezet immunrendszere legyengül és a védekezőképesség is csökken.

Érdekességek:

  • Testünk biológiai órája pontosan tudja, mikor mennyi alvásra van szükségünk, melyről az agyalapon elhelyezkedő SCN mag (suprachiasmic nuclei) gondoskodik.
  • A reggeli fény már a csukott szem szemhéjain is képes bejutni az agyba, majd az SCN-en keresztül megálljt parancsolni a melatonin termelésnek, ezáltal elősegíteni az ébredést.
  • Sötétben ez a folyamat pontosan fordított módon működik.

Hogyan pihenjük ki magunkat megfelelően?

  • Napi 8-10 órát aludjunk este. Ne többet, ne kevesebbet.
  • Próbáljunk meg mindig ugyanabban az időpontban lefeküdni, aludni és felkelni.
  • Kutatások bebizonyították, hogy, aki korán kell, az sokkal kiegyensúlyozottabb életet él, mint az, aki későn ébred, mert sokkal több ideje van dolgai elintézésére.
  • Mindig legyünk este 23:00 óra után pihenő állapotban és lehetőleg éjfél előtt aludjunk el.
  • Lefekvés előtt ne együnk sokat, inkább igyunk egy pohár langyos, sovány tejet vagy egy pohár szénsavmentes ásványvizet.
  • Mindig tisztán feküdjünk be az ágyba, és NE SMINKBEN!
  • Aludjunk nyugodt, tiszta, rendezett körülmények között.
  • Lefekvés előtt TV helyett olvassunk egy újságot, könyvet, beszélgessünk partnerünkkel. Ne az ágyban internetezzünk és telefonozzunk.
  • Kapcsoljunk ki minden elektromos műszert. A só lámpa jó választás lehet, mert megszűri az elektromos töltéseket a szobában, szép és hangulatvilágításnak sem utolsó.
  • Kényelmes ruházatban aludjunk.
  • Havonta egyszer húzzuk át az ágyneműt.
  • Ne aludjunk büdösben, túl melegben vagy túl hidegben.
  • Lefekvés előtt szellőztessünk ki.
  • Ha hajlamosak vagyunk elaludni, állítsunk be egy csörgő órát ne telefont, időzítőre!
  • Legyen valamilyen, növény a szobánkban, ami cseréli a levegőt folyamatosan.
  • Hetente minimum egyszer takarítsunk ki a hálószobánkban.
  • Egy negyed vagy fél órás délutáni, (ebéd utáni) pihenés nem árt!

Ha ezeket az általános "szabályokat" betartod, akkor nem lesz gondod.

 

Készüljünk a Valentin napi randevúra

Sziasztok ismét!

Még jövök holnap egy Valentin napi bejegyzéssel, amiben összegzem a napomat majd! Ma már ez az utolsó! Ti is mentek randevúzni este a pasitokkal? Engem elhívott egy randira. Este 6-ra jön értem és utána megyünk. Azt még nem tudom, hogy hova, ez meglepi lesz. Elkezdtem készülődni. Hoztam nektek néhány kozmetikumot, tárgyat, amiket nagyon szeretek és szeretettel ajánlom nektek. Hozd formába magad az esti randira a tippeimmel! Lássunk is hozzá!

Gondolom már ti is sokat készülődtetek ma a Valentinozásra. Én nagyon sokat és el is fáradtam már most. Össze kell szednem magam estére és a legjobb formámat hozni.

  • Vettem egy forró fürdőt. A vízbe tettem nyugtató habfürdőt, aminek fenyő illata van és egy vanília illatú fürdőgolyót ami pezseg. Ellazultam teljesmértékben. A golyótól friss és puha lett a bőröm. Gyújtottam egy gyertyát is és így relaxáltam a kádban a legfrissebb Cosmót lapozgatva.
  • Leborotváltam a lábamat és mindenhol, ahol csak illik.
  • Leradíroztam az arcbőrömet és a testemet is ezzel a finom kókusz illatú bőrradírral amit a Tesco-ban is lehet kapni.
  • A hajamat is megmostam és tettem rá balzsamot is.
  • Miután kiszálltam a kádból, megtörülköztem és fújtam a hajamra Gliss Kure-t és hő védő spray-t. Megfésülködtem egy disznósörtés hajkefével (ez kíméli a hajat) és megszárítottam. Ezt követően megint fújtam rá egy kis Gliss Kure-t és tettem rá AVON-os hajvégápoló olajat.
  • Az arcomat lemostam arclemosó tonikkal.
  • Ez után jött a testápoló használata. Finom eper illatú.
  • A hónaljstiftet és a parfümöt sem felejtettem el.
  • Egy kis kézkrém a kezemre.
  • Végül következik egy jó frizura és smink, valamint a ruha,cípő és ékszerek kiválasztása. (A körmeitekről se feletkezzetek meg!) Itt egy tipp sminkre (Adriana Lima-ás) http://www.youtube.com/watch?v=x6TPIV9vkwQ

Hajrá lányok! Szépek legyetek ma! Itt egy zene mára! Katt a linkre!
Nicole Scherzinger - Baby Love
http://www.youtube.com/watch?v=Yyx0NFjVzEk

 

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék