Tízórai/Uzsonna variáció - Cottage Cheese finomság

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Ma egy tízórai, illetve uzsonna variációt hoztam Nektek. Kedvetek szerint, bármikor ehetitek, még akár vacsorára is ha nem vagytok túl éhesek.

Cottage Cheese finomság

Hozzávalók:

  • Egy kevés zöldhagyma ízlés szerint.
  • 1 doboz Cottage Cheese.
  • 1 szelet pulykamell sonka.
  • Egy kevés kígyóuborka ízlés szerint.

Elkészítése:

Mosd meg a zöldségeket, majd az uborkát és a zöldhagymát is kockázd fel. Tedd bele egy tálba, mehet rá a Cottage Cheese és a felkockázott sonka. Máris fogyaszthatod.

Jó étvágyat és szép vasárnapot kívánok mindenkinek!

Gastroyal és az egészséges életmód részei

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Tegnap reggel a napom egy kis reggelivel indult. 1 db eredeti Bakoma natúr görög joghurtot ettem (nem ízesítettet), 1 db banánnal és 2 evőkanál cukrozatnal müzlivel. Rá 2 órára elmentem az edzőterembe edzeni egy órát a személyi edzőmmel. A "menü" has, váll, felkar, felsőcomb, vádli, és fenék volt. Ezdés után egy BioTech-es fehérjeturmixot ittam vízzel higítva (nem tejjel), mogyorós ízesítésűt, ami szerintem nagyon finom az étcsokis mellett.

Az ebédem saját készítésű Update tojásleves volt, Gastroyal-os zsírégető lisztből és zsírégető édesítőszerrel készült túrós-vaníliás-eperöntetes palacsintával. A tojás leves receptje a következő:

Hozzávalók:

  • Tojás ízlés szerint (2 db)
  • Víz
  • Só (a legjobb ha nátriumcsökkentett vagy tengeri só)
  • Őrölt bors
  • Extraszűz olíva olaj
  • Őrölt kömény
  • Norbi Update 1-es csökkentett szénhidrát tartalmú liszt

Egy kevés olíva olajat egy lábosba öntünk és pár evőkanál liszttel összepirítjuk, alacsony lángon a kicsi rózsán. Még a pirítás ideje alatt tegyünk hozzá ízlés szerint őrölt köményt, majd ha kellően megpirult öntsünk rá annyi vizet, amennyi levest szeretnénk készíteni. Mehet bele a só is, szintén ízlés szerint és a bors. Én frissen őrölt vegyes, színes borsot tettem bele. Kóstolgatás mellett, néha megkeverve forraljuk fel. Ha már rogyog üssünk bele néhány tojást, én kettőt szoktam bele tenni és villával húzzúk szét szépen. A TOJÁST NE VERJÜK FEL, MERT AKKOR PÉPES, FŐZELÉK ÁLLAGÚ LESZ A LEVES! Még forraljuk fel egy kicsit a levest és már kész is, fogyasztható! Ez egy kicsivel egészségesebb verzió, mint az eredeti!

A leves mellé, rendeltem palacsintát a Gastroyal-tól. 1 db volt benne, kicsit keveselltem, de finom volt. Kissé érződik rajta, hogy nem sima fehér lisztből készült. A túrósrudat amit rendeltem, nem szállították ki, nem is értem, hogy miért. De legalább az árát visszaadták.


A zsírégető lisztből készült kiflik nagyon kicsik. Nem vitték túlzásba és ahhoz képest szerintem drágák is. De ma reggelire megettem a 2 darabot és annyira eltelítettek, hogy ebédig 13:00 óráig nem voltam éhes pedig reggel 8:30-kor reggeliztem és általában, már 10 óra felé korog a gyomrom. Félbe vágtam őket, kentem rájuk vékonyan light margarint, 1 szelet füstölt Karaván sajtot és egy pulykamell sonkát. Természetesen a zöldség sem maradt ki, egy kis saláta mixxel megbolondítottam. Utána pedig elfogyasztottam egy Update 1-es túró rudit. A 2 db kifli összesen 2 gramm felszívódo szénhidrátot tartalmaz, ami nagyon kevés. A Gastroyal oldalán tudtok rendelni, házhoz szállítják és a költség tartalmazza a szállítás díját is.


A mai ebédem túrós tészta volt. Kukoricás tésztából készítettem, sovány túróval, sovány tejföllel és egy kevés sült szalonnával. Előző bejegyzéseim között megtaláljátok a túrós tésztát. Ettem még utána egy Update 1-es barackos joghurtot. Uzsira és vacsira 1-1 piros almát fogok enni és természetesen nem feledkezem el a megfelelő mennyiségű vízfogyasztásról, ami napi 3 liter+4-6 dl mozgás esetén.

A személyi edző ajánlotta, hogy fogyasszak Magnéziumot és Kalciumot. A magnéziumot már beszereztem: Magne B6 Aktív-Izom a neve, de több féle-fajta is van a gyógyszertárakban és drogériákban. 30 darabos kiszerelés, de létezik belőle 50 darabos is. A 30 darabos ára olyan 1100-1200 forint között mozog, míg az 50 darabosé 1600-1800 között. Egy nap kettőt ajánlott bevenni belőle. Az izmok megfelelő működését garantálják. Miért szükséges még a magnézium?

A szervezet valamennyi szövetében raktározódik. Elősegíti a hatékony enzimtermelést, szerepet játszik a fehérjék, nukleinsavak, zsírok, szénhidrátok anyagcseréjében, hozzájárul a csontok, a fogak és a fogíny épségéhez.

Részt vesz a táplálék energiatartamának felszabadításában és a sejtfal védelmében. Szükséges az izmok működéséhez, elernyedéséhez valamint az egészséges idegi és szívműködéshez beleértve a szívizmot is.

Csökkentheti a szívinfarktus kockázatát, mivel segíti a szívműködést és normalizálja a keringést. Csökkenti ill. normális értékre állítja be a koleszterinszintet. Kálciummal együtt természetes nyugtatószerként hat.

Felszívódást segítő tényezők:

  • fehérjedús ételek
  • rendszeresen megfelelő mennyiségben fogyasztott kalcium

Természetes forrásai:

Optimális mennyiség:

  • felnőttek: 350 -500 mg /nap
  • terápiás céllal: 450-700 mg /nap

Étkezések között ajánlatos bevenni a magnéziumtartalmú kiegészítőt, mert a ha étkezés közben vesszük be a gyomorsósavat megköti így elégtelen emésztést idézhet elő. Éhgyomrra bevéve kiválló savkötő.

Hiánytünetek:

  • izomgörcsök
  • gyors, rendszertelen szívverés
  • kimerültség
  • álmatlanság
  • gyöngeség

(Forrás: Vitaminsziget)

Ma nem megyek edzőterembe, de helyette este Zumbázom és tekerek 20 percet zsírégető fokozatban az ellipszis tréneren.

Ma a Tescoban vettem ezt a csomag puffasztott rizsszemet, amiből fogyassz edzés előtt egy kis joghurttal vagy gyümölccsel 2-3 evőkanálnyit így sok energiád lesz az edzés ideje alatt.

Megvettem a Wellness magazin legújabb számát, ami nagyon szuper ajánlom mindenkinek. A címlapon Tolvai Reni van, aki a Gastroyal termékeivel fogyott le 10 kilót 3 hónap alatt.

Ez az újság pedig ingyenes, a neve Your Body. A BioTech üzletekben megtaláljátok. Sok hasznos információ van benne. Ma a szoliban jutott a kezem ügyébe.

Szép napot kívánok mindenkinek!

 

Arcápolás és a napi rutin

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Ma már hoztam Nektek egy bejegyzést a húsvéti csokoládékról, amelyek közül kedvetekre válogathattok és egy különleges pinata tortáról "receptet képekben". Remélem tetszett mindenkinek!

Hamarosan uzsonnázom és a mai uzsi 2 kis méretű piros alma lesz, fahéjjal vékonyan megszórva. Amikor kicsi voltam imádtam ezt nasizni délutánonként vagy este. Annyi volt a különbség, hogy a fahéjon felül megcukroztam és még egy fél citrom levét is rácsurgattam az almákra. Nagyon finom, de most cukormentes verzióban fogom enni a diétám miatt.

Tudjátok miért jó az alma és a fahéj? Elárulom Nektek!

Alma:

  • Egészséges, gyümölcs.
  • Magas a flavonoid tartalma.
  • Csökkenti az asztmás rohamok kialakulásának számát.
  • Tele van antioxidánssal.
  • Nagyon jó a narancsbőr megelőzésére és kezelésére is.
  • Méregtelenít.
  • Nem hízlal. Az Update kód besorolásban 1-es kódot kapott.
  • Tele van vitaminokkal. (A,B,C)
  • A székrekedés és a hasmenés egyaránt orvosolható vele.
  • Magas a rosttartalma.
  • Fontos a koleszterin elleni harcban.
  • Kiváló hatású cukorbetegség esetén is.
  • Minden féle formában egészséges, lehet ez ital is, mert a benne lévő vitaminok nem vesznek el.
  • Szépíti a bőrt.
  • Fogyókúra ideje alatt ajánlott a fogyasztása.

Fahéj:

  • Afrodiziákum is egyben.
  • Nagyon finom az illata, édességekhez dukál és az almával nagyon jól kiegészítik egymást.
  • Jótékony hatással van az emésztésre.
  • Megszünteti a felfúvódást.
  • Hányingerre és egyéb gyomorpanaszokra is gyógyír lehet.
  • Fogyókúrázóknak is hatásos lehet, mert nem érzünk éhségérzetet olyan hamar.
  • A vércukorszint ingadozása csökken.
  • Cukorbetegeknek is jó.
  • Öregedésgátló hatása van.
  • Csökkenti a véralvadást.
  • Gyulladásgátló hatása van.
  • Aktívabbak leszünk.
  • Vírus- és baktériumölő.
  • Megakadályozza a gyümölcsök erjedését ha beszórod vele.
  • Narancsbőr ellen is kiváló.
  • Hangulatjavító hatása van. (Aromaterápiás módon! Illóolaj!)

Az uzsi után egy órával, elmegyek a közeli edzőterembe mozogni egy kicsit és fél órára beülök a szaunába is. Jó kis méregtelenítés. Mozgás gyanánt még a könyvtárba is elsétálok.

Az arcápolás nagyon fontos, mert igen sok negatív hatás éri az arcunkat. Elmondom Nektek, hogy Én mivel ápolom és védem reggel és este.

Betartom a 3-as alapszabályt:

  • Arclemosó gél.
  • Arclemosó tonik.
  • Hidratáló krém.

Reggel egy hideg-meleg vizes arcmosással felpezsdítem arcom vérkeringését. A nedves arcomra arclemosó gélt használok. A Garnier Pure-t, amiben szalicilsav és Himalájai kristályok vannak. A mitesszerek és a faggyú ellen tökéletes megoldás lehet. Reggel és este használom. A tetején egy gumikefe van. Nem drága, olyan 1000 forint körül mozog az ára és elég sok van benne. Eltávolítja tökéletesen a smink maradékokat és a pólusokat kitisztítja. A hátulján részletes utasítás van. Kígyóuborka illata van és nem szárítja ki a bőrt. Ajánlom!

Az arclemosó gél után, arclemosó tonikkal mosom át az arcomat egy vattakorong segítségével. A Nivea Pure & Natural tonikot használom, ami 95%-ban természetes összetevőket tartalmaz. A Clean & Clear mellett ez a kedvencem. Aloe Verát is tartalmaz, nem szárítja ki a bőrt.

Hidratáló krémként reggel és este is a Nivea Creme a kedvencem. Igazi klasszikus még nagyanyáink korából. Világszerte a legkelendőbb krém. Elég sok van benne és zsíros fajta, de a bőrt nem teszi fényessé, és pattanásokat sem okoz. Hidratál, ápol. Tartósítószer-mentes.

Reggel és este is megismétlem mindig ezt a 3-as folyamatot és a bőröm gyönyörű sima, csak ritkán vannak pattanásaim.

Este pihenés gyanánt, megnézem a Doktor Szöszi 1. című filmet. Nagyon szeretem. Aki még nem látta az nem hagyhatja ki, kötelező! Itt egy kis bemutató róla:

Elle, a gimi legszőkébb és legcserfesebb nője rájön, hogy a szőke bombázók élete sem könnyű. A szerelme elhagyja, mert politikusi pályára készül, és komoly joghallgató csak komoly barátnővel mutatkozhat. Elle elhatározza, hogy bosszút áll. Felvételizik Amerika legnevesebb jogi egyetemére, hogy megmutassa, mit tud. Igaz, a rózsaszín micisapkái, magassarkú cipői, rúzsa és az illatos papíron beadott dolgozatai kissé megzavarják a tekintélyes intézményt, ám amikor egy gyilkossággal vádolt oktató ügyében jól ápolt kezébe veszi a nyomozást, minden megváltozik körülötte.

Még így zárójelesen megjegyezném, hogy hamarosan a Facebook-on is megtaláljátok a blogot! Remélem sok rajongó lesz, legalább annyi, mint amennyi látogató napi-mint-nap!

Szép délutánt mindenkinek!

 

 

Köszöntő

Sziasztok, kedves kis Blogolvasók!

Nagy örömömre, egyre többen vagyunk, és több százan tekintitek meg a blogot nap, mint nap. Ígérem még érdekesebb témákat fogok nektek hozni és a nyárra igazi bombaformába lendülhettek. Több mint egy hónapja fogyókúrázom és 5  kiló lement rólam. Egyre izmosabb, szebb, vékonyabb és feszesebb vagyok. 20 évesen ez nagyon fontos egy lány életében. Hozzátok ki testetekből a legtöbbet, mert később lehet, hogy nem lesz rá lehetőségetek. Itt a tavasz, a rengeteg kinti sportolási lehetőség és a jó idő. Hogy mit csinálhattok a szabadban?

  • Futás, kocogás.
  • Séta.
  • Jogging.
  • Kutyasétáltatás.
  • Ugrókötelezés.
  • Napozás.
  • Kerékpározás.
  • Görkorcsolyázás.
  • Deszkázás.
  • Hulahop karikázás.

Ma is gyönyörű az időjárás, százágra süt a nap és egyre melegebb a levegő. Mi reggeli után a párommal egy sétával inditottuk a napot, ami nagyon jól esett és egy kis D-vitamin is került a szervezetünkbe. Ti se üljetek otthon! Ma nem edzek, pihenő napom van, de azért beiktatok 15x3 kör női fekvőtámaszt és 15 percet az ellipszis tréneren.

Ma egy kicsit (először), meg kell szegnem a szigorú diétámat, mert a Nagymamámékhoz megyünk ebédre és ott a húslevesen felül rántott hús lesz krumplival és pudingos torta. A húslevessel nincsen semmi gond ha kevés tésztát vagy teljeskiőrlésű tésztát teszel bele, a csirkemellel sincsen gond csak azzal, hogy étolajban van sütve és panírozva. Krumpliból kis adagot fogok enni és sok savanyúságot. A tortából tiszteletből eszem egy kis szeletet, de nem fogok visszaszokni a cukrozott, fehérlisztből készült ételekre.

A hétfőm húzós lesz ismét, mert suli és estig bent leszek. A hétfői és a vasárnapi napokon pihenek, mert nincs edzésre időm.

Olvassátok el előző bejegyzéseimet a szanunázásról, nagyon hasznos és heti 3 alkalommal igénybevehető és megfizethető.

Ma elkezdtem elolvasni a Norbi Update Zsebkönyvet, amelyben benne vannak ételek, italok kódokkal ellátva, nagyon jó ajánlom mindenkinek.

A Norbi titok újratöltve könyvet pedig holnap kezdem el olvasni, majd hozom az infókat.

Kellemes napot kívánok mindenkinek! :)

Szépítő alvás

Nagyon fontos, főleg a mai rohanó világban, a megfelelő mennyiségű és minőségű pihenés és alvás. Összegyűjtöttem nektek, hogy hogyan kell ezt a "műveletet megfelelően elvégezni" és, hogy miért fontos annyira.

Miért fontos annyira a pihenés és az alvás?

  • Csökken a vérnyomás és a testhőmérséklet, a pulzus és az agyhullámok aktivitása pedig lelassul. Az egészséges élethez és a napközbeni kipihent állapothoz 7-9 óra alvásra van szüksége egy felnőtt embernek.
  • Fittebb, egészségesebb és aktívabb leszel a nap folyamán.
  • A bőröd is regenerálódik pihenés közben és megszépül.
  • Feltöltődnek energiaraktáraid.
  • Mély alvás során kalóriákat égetsz el.
  • A kialvatlan emberek teljesítménye és koncentrációja radikálisan csökken, ami növeli a balesetek lehetőségét.
  • A kifáradt szervezet immunrendszere legyengül és a védekezőképesség is csökken.

Érdekességek:

  • Testünk biológiai órája pontosan tudja, mikor mennyi alvásra van szükségünk, melyről az agyalapon elhelyezkedő SCN mag (suprachiasmic nuclei) gondoskodik.
  • A reggeli fény már a csukott szem szemhéjain is képes bejutni az agyba, majd az SCN-en keresztül megálljt parancsolni a melatonin termelésnek, ezáltal elősegíteni az ébredést.
  • Sötétben ez a folyamat pontosan fordított módon működik.

Hogyan pihenjük ki magunkat megfelelően?

  • Napi 8-10 órát aludjunk este. Ne többet, ne kevesebbet.
  • Próbáljunk meg mindig ugyanabban az időpontban lefeküdni, aludni és felkelni.
  • Kutatások bebizonyították, hogy, aki korán kell, az sokkal kiegyensúlyozottabb életet él, mint az, aki későn ébred, mert sokkal több ideje van dolgai elintézésére.
  • Mindig legyünk este 23:00 óra után pihenő állapotban és lehetőleg éjfél előtt aludjunk el.
  • Lefekvés előtt ne együnk sokat, inkább igyunk egy pohár langyos, sovány tejet vagy egy pohár szénsavmentes ásványvizet.
  • Mindig tisztán feküdjünk be az ágyba, és NE SMINKBEN!
  • Aludjunk nyugodt, tiszta, rendezett körülmények között.
  • Lefekvés előtt TV helyett olvassunk egy újságot, könyvet, beszélgessünk partnerünkkel. Ne az ágyban internetezzünk és telefonozzunk.
  • Kapcsoljunk ki minden elektromos műszert. A só lámpa jó választás lehet, mert megszűri az elektromos töltéseket a szobában, szép és hangulatvilágításnak sem utolsó.
  • Kényelmes ruházatban aludjunk.
  • Havonta egyszer húzzuk át az ágyneműt.
  • Ne aludjunk büdösben, túl melegben vagy túl hidegben.
  • Lefekvés előtt szellőztessünk ki.
  • Ha hajlamosak vagyunk elaludni, állítsunk be egy csörgő órát ne telefont, időzítőre!
  • Legyen valamilyen, növény a szobánkban, ami cseréli a levegőt folyamatosan.
  • Hetente minimum egyszer takarítsunk ki a hálószobánkban.
  • Egy negyed vagy fél órás délutáni, (ebéd utáni) pihenés nem árt!

Ha ezeket az általános "szabályokat" betartod, akkor nem lesz gondod.

 

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék