Barackos nyárias finomság - Vigyázat, nem diétás!

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Hogy ne csak a diétázóknak kedvezzek, hoztam Nektek egy nagyon szuper nyárias barackos sütemény receptet, amit bármikor elkészíthettek, hiszen nagyon gyors, praktikus, finom, dekoratív és vendégvárónak sem utolsó vagy éppen egy partira is ideális lehet. A hozzávalók mellett feltüntettem, hogy hogyan tehetitek egészségesebbé, diétásabbá a receptet. Íme:

Barackos álomsüti

Hozzávalók:

  • Barack befőtt (Ha diétázol akkor sima barack, nem befőtt vagy light barackbefőtt, vagy, ami nem cukorral, hanem édesítőszerrel készült!)
  • 1 csomag leveles tészta (fagyasztott). (Ez nem túl diétás, de egy hónapban egyszer egy kevés belefér szerintem!)
  • Kerek babapiskóta. (Ha diétás babapiskótát szeretnél elkészítheted hozzá a következő recept alapján! Kattints a linkre: http://www.nosalty.hu/recept/dietas-babapiskota-hazilag)
  • 1 liter tej. (Ha diétázol akkor 0,1%-os sovány tej!)
  • 2 zacskó vaníliás pudingpor. (Ha diétázol akkor csökkentett szénhidrát tartalmú pudingport ajánlanék méghozzá Norbi Update-et!)
  • Ízlés szerint cukor a pudingba, de nem kötelező. (Ha diétázol akkor édesítőszer, vagy semmi, mert minden édes a sütiben!)

Elkészítése:

Az 1 csomag leveles tészta, felét kisodorjuk és tepsibe rakjuk, majd rárakunk szorosan babapiskótát (gömbölyűt), erre barackkompótot, utána főzünk 1 liter tejből vaníliás pudingot, (2 zacskó pudingpor) ráöntjük a barackra, erre a másik levelestésztát ráhelyezzük és megsütjük sütőben.

Jó étvágyat mindenkinek! Szép napot!

Szombati pihi

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

A tegnapom nagyon sűrű volt, el is fáradtam rendesen. Voltam műkörmösnél és egy igazi Rock'n'Roll-os körmöt csináltattam magamnak. Íme:

Tegnap megérkezett az ebédem is a Gastroyaltól. A Zsírégető ételek közül rendeltem egy Milánói spagettit zsírégető tésztából. Nagyon finom volt és az adag pont elég egy főnek, jól is laktam vele. Volt benne paradicsomszósz, gomba, sovány sonka, finom fűszerek és sajt. Az egész adag összesen 15 gramm szénhidrátot tartalmazott, ami nagyon kevés a többi tésztaféléhez képest így a fogyókúrába tökéletesen beilleszthető. Azt viszont furcsálom, hogy se az Update oldalán sem pedig a Gastroyal oldalán a szénhidrát illetve a GI-en kívül nem tüntetik fel a kalóriatartalmát az ételnek valamint a fehérjét, pedig ezek is nagyon fontos információk.


Az edzés sem maradhatott el tegnap. Délután elmentem a terembe és kardióztam egy órát a személyi edző által leírt edzésterv alapján, amit előző bejegyzéseim között megtaláltok. Szaunáztam is egy fél órát, és a fehérjeturmix sem maradhatott el edzés után (Nitro Pure Whey Gold).

A ma reggelem egy vásárlással indult. Már 7-kor startra kész voltam. A Lidl-ben kezdtünk. Vettem ott Light Cottage Cheese-t. Light, kevesebb benne a kalória, kevesebb a zsírtartalma, kevesebb a szénhidrát tartalma, az ára hasonló, mint a többié a fehérje tartalma pedig magasabb. Eddig Meggle márkájút vettem, de most kipróbálom ezt, hogy milyen. Vettünk epret is, mert nagyon egészséges, magas a víztartalma és uzsira tökéletes választás. A csirkemell sonka sem maradhatott ki és a zöld almájuk is nagyon finom.

A Lidl után az irányt az Auchan felé vettük.

Vettünk:

  • Hónapos retket.
  • Fürtös paradicsomot.
  • Epret (itt is, összehasonlítjuk a Lidl-ben kaphatóval.)
  • Light Pannónia szeletelt sajtot.
  • Light Szarvasi Mozzarella sajt szeletelve.
  • Sovány tejföl.
  • Hortobágyi nagy kefir, aminek csak 1,3 % a zsírtartalma.
  • Natúr élőflórás sovány joghurtot.
  • Update barackos joghurtot.
  • Sovány, zsírszegény, light tenén túrót.

Kint a soron, pedig bementünk egy Bio boltba ahol vettünk 1 liter kókuszzsírt, elég kezdvező áron, mert máshol 2-3 ezer forintba kerül, valamint zabkorpát.


Az Update boltot sem kerülhettük ki. Itt vettünk:

  • Csokoládés rizs pudingot (amit már megettem így nem tudtam róla képet hozni, isteni volt, hasonlít kicsit a tejberizshez!).
  • Csokis fánkokat egy dobozzal. (6 db)
  • Túrós lepényt, amit szintén megettem, és isteni volt. Nagyon alacsony a szénhidrát tartalma, a kalória sem sok benne, rostban és fehérjében gazdag, a hasznosuló szénhidrát (ami hízlal) 0 gramm benne. (Ezt az eladó mondta!)
  • Anyukám vett magának Update kiflit, konspitz-et, mákos péksüteményt.

A képen az Update fánkok vannak, csak nem látszik jól mert lefagyasztottuk. Így tovább friss marad.

Ma délután megyek edzeni. Súlyzós edzésem lesz, hamarosan hozom az edzéstervet is. Szaunázni is fogok de most 45 percet. Készülök a nyárra! :)

Mintaétrend mára:

  • Reggeli: 1 db Norbi Update túrós lepény egy darab Norbi Update 1-es barackos joghurttal.
  • Tízórai: 1 db Norbi Update Rizs puding csokis.
  • Ebéd: Párolt vegyes (fagyasztott) zöldség köret (extra szűz olíva olajban, kevés sóval), párolt csirkemellfilével (szintén olívában), sózva, borsozva, meghintve bazsalikommal.
  • Uzsonna: Edzés után egy Nitro Pure Whey Gold fehérje a BioTech USA-tól. Kókusz-csokoládé ízesítésben, vízben oldva 28 gramm, 250 ml szénsavmentes ásványvíz.
  • Vacsora: 1 doboz Meggle Cottage Cheese, 180 gramm. 1 db Dini natúr sovány joghurt, kicsi.
  • 4 liter szénsavmentes ásványvíz a nap folyamán.

A párommal este megnézzük a Szerelmünk Lapjai című filmet. Még soha nem láttam, de rengeteget hallottam már róla, így ideje volt megnézni. Itt egy rövid kis leírás róla:

Allie és Noah tizenévesek voltak, amikor találkoztak, az első pillanattól kezdve rokonszenveztek egymással. Kibontakozó szerelmük hamar beteljesedik. A lány gazdag szülei azonban ellenzik kapcsolatukat, így a két fiatal útja elválik egymástól. Amikor néhány esztendővel később újra találkoznak, a szerelmük újjáéled, és Allie-nek hamarosan választania kell társa és társadalmi rangja között. Történetüket, melynek fontos jelentősége van számára, egy idős úr olvassa fel újra és újra egy hasonló korú hölgynek. (Forrás: port.hu)

Szép estét és kellemes hétvégét, pihit mindenkinek!

Nyakunkon a Húsvét

Sziasztok, kedves kis Blogolvasók!

Igaz az időjárás roppant télies, de ez ne szegje kedveteket. Nyakunkon a Húsvét, hétvégére már jobb időt jósolnak, addig pedig egy kicsit engedjétek el magatokat, élvezzétek ki a "tél" utolsó napjait, egy lazító fürdővel, vagy egy forró teával, hiszen utána már jön a meleg. Dekoráljátok ki a lakást egy kicsit, hogy becsempésszétek a tavasz hangulatát vagy menjetek el edzeni egy kicsit, hogy hozhassátok a bombaformátokat. A szolárium is kikapcsolódás lehet ezen a télies napon.

Biztosan észrevettétek már, hogy mostanában sokkal több bejegyzést hozok, az edzésekről, testépítésről, helyes táplálkozásról. DE EZ MIND A TI ÉRDEKETEK! Itt a tavasz és ez az időszak ennek a szezonja. A testet kívülről és belülről is rendbe kell szedni. Ígérem még sok-sok ilyen bejegyzéssel készülök, saját egészséges receptekkel és ötletekkel egyaránt, de a tavaszt és a húsvétot sem felejtettem el. Hoztam is nektek 2 apró ötletet képekben a dekorációt illetően.

Szalvéta technikával készült húsvéti tojások.

Keményítővel készült madzag tojások, amikbe tehetsz apró cukorkákat is.

Közben megérkezett az Update ebédrendelésem is. Light tejszínes, csirkemellel töltött palacsinta könnyű sajtmártással. Jól néz ki az illata is jó. Elfeleztem 2 napra. Nem tudtam betelni vele annyira jó volt. Ajánlom mindenkinek.

Néhány órán belül hozok egy összetettebb bejegyzést, de még van egy kis dolgom, addig böngésszétek az oldalt!

Szép estét!

Luchtime

A pénteki ebédem egy Norbi Update Sonkás Pizza. Melegszendvics sütőben sütöttem meg pár perc alatt. Hoztam róla egy képet nektek. Nem tettem rá sem ketchupot, sem majonézt sem, pedig mustárt. Így nem hizlal annyira. A finom ebédhez Az Ördög Pradát visel című filmet néztem meg. Ajánlom mindenkinek. Ne felejtsetek el meginni napi 3 liter szénsavmentes ásványvizet és szedjetek vitaminokat ebben az influenzás időben! Ha lejjebb görgettek megtaláljátok a film rövid összefoglalóját. (Forrás: port.hu)

Az ördög Pradát visel

Miranda Priestly a divat legnagyobb hatalmú úrnője, akinek ápolt kezeitől retteg a New York-i divatipar, aki senkit nem tűr meg útjában, ha tervei kivitelezéséről van szó, tökéletesen ellenőrzése alatt tartja a "divat bibliáját", a Runway Magazine-t, annak munkatársai életét teljesen megkeserítve. Miranda új munkatársa, Andy Sachs a frissen végzett főiskoláslány egyáltalán nem illik a képbe: szürke, jellegtelen, tökéletes ellentéte a cégnél dolgozó díváknak. Amikor belép a szerkesztőségbe, megdöbbenve jön rá, hogy a munka, amelyre jelentkezett nem elszántság és céltudatosság kérdése.

Katt a linkre és tudj meg róla mégtöbb infót:
http://www.port.hu/az_ordog_pradat_visel_the_devil_wears_prada/pls/w/films.film_page?i_film_id=79679

Jó étvágyat az ebédhez!

Szépítő alvás

Nagyon fontos, főleg a mai rohanó világban, a megfelelő mennyiségű és minőségű pihenés és alvás. Összegyűjtöttem nektek, hogy hogyan kell ezt a "műveletet megfelelően elvégezni" és, hogy miért fontos annyira.

Miért fontos annyira a pihenés és az alvás?

  • Csökken a vérnyomás és a testhőmérséklet, a pulzus és az agyhullámok aktivitása pedig lelassul. Az egészséges élethez és a napközbeni kipihent állapothoz 7-9 óra alvásra van szüksége egy felnőtt embernek.
  • Fittebb, egészségesebb és aktívabb leszel a nap folyamán.
  • A bőröd is regenerálódik pihenés közben és megszépül.
  • Feltöltődnek energiaraktáraid.
  • Mély alvás során kalóriákat égetsz el.
  • A kialvatlan emberek teljesítménye és koncentrációja radikálisan csökken, ami növeli a balesetek lehetőségét.
  • A kifáradt szervezet immunrendszere legyengül és a védekezőképesség is csökken.

Érdekességek:

  • Testünk biológiai órája pontosan tudja, mikor mennyi alvásra van szükségünk, melyről az agyalapon elhelyezkedő SCN mag (suprachiasmic nuclei) gondoskodik.
  • A reggeli fény már a csukott szem szemhéjain is képes bejutni az agyba, majd az SCN-en keresztül megálljt parancsolni a melatonin termelésnek, ezáltal elősegíteni az ébredést.
  • Sötétben ez a folyamat pontosan fordított módon működik.

Hogyan pihenjük ki magunkat megfelelően?

  • Napi 8-10 órát aludjunk este. Ne többet, ne kevesebbet.
  • Próbáljunk meg mindig ugyanabban az időpontban lefeküdni, aludni és felkelni.
  • Kutatások bebizonyították, hogy, aki korán kell, az sokkal kiegyensúlyozottabb életet él, mint az, aki későn ébred, mert sokkal több ideje van dolgai elintézésére.
  • Mindig legyünk este 23:00 óra után pihenő állapotban és lehetőleg éjfél előtt aludjunk el.
  • Lefekvés előtt ne együnk sokat, inkább igyunk egy pohár langyos, sovány tejet vagy egy pohár szénsavmentes ásványvizet.
  • Mindig tisztán feküdjünk be az ágyba, és NE SMINKBEN!
  • Aludjunk nyugodt, tiszta, rendezett körülmények között.
  • Lefekvés előtt TV helyett olvassunk egy újságot, könyvet, beszélgessünk partnerünkkel. Ne az ágyban internetezzünk és telefonozzunk.
  • Kapcsoljunk ki minden elektromos műszert. A só lámpa jó választás lehet, mert megszűri az elektromos töltéseket a szobában, szép és hangulatvilágításnak sem utolsó.
  • Kényelmes ruházatban aludjunk.
  • Havonta egyszer húzzuk át az ágyneműt.
  • Ne aludjunk büdösben, túl melegben vagy túl hidegben.
  • Lefekvés előtt szellőztessünk ki.
  • Ha hajlamosak vagyunk elaludni, állítsunk be egy csörgő órát ne telefont, időzítőre!
  • Legyen valamilyen, növény a szobánkban, ami cseréli a levegőt folyamatosan.
  • Hetente minimum egyszer takarítsunk ki a hálószobánkban.
  • Egy negyed vagy fél órás délutáni, (ebéd utáni) pihenés nem árt!

Ha ezeket az általános "szabályokat" betartod, akkor nem lesz gondod.

 

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék