Termékek az egészségért

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Befotóztam Nektek néhány terméket, ami nagyon hasznos lehet, a diétázóknak, egészséges életmódot követőknek egyaránt. (Ez nem reklám, a számomra bevált termékeket szeretném megosztani veletek!). Ezeket vásárolom jelenleg.

Íme:

Mizse, szénsavmentes természetes ásványvíz. 2 literes kiszerelésben lehet kapni, nincs semmi mellékíze. Alkalmas nátrium-szegény diétához is. Alacsony nátrium tartalma miatt ezt szoktam vásárolni. Napi 2,5-3 litert iszom meg belőle. A Primavera is hasonlóan jó, illetve a Jana is. A Mizse és Primavera ára és üvege hasonló. Gazdaságos, viszonlag olcsó.

TrendaVit Kókuszsír. 1 literes kiszerelésben vásároltam egy Bio boltban. 1580 forintos áron, mint láthatjátok. Ebben szoktam sütni és ezt használom süteményekhez margarin helyett valamint egyéb ételek elkészítéséhez egyaránt. A kókuszolaj is jó alternatíva lehet, valamint az extra szűz olíva olaj, de a kókuzzsír egyre nagyobb népszerűségnek örvend.

Norbi Update 1 csoki krém. Nagyon finom, személy szerint imádom a mogyorókrémmel együtt. A Norbi Update üzletekben beszerezhető. Igaz az ára borsos, ezer forint fölött van, de az egészségét megéri szerintem. Elég sokáig elég nekem. Süteményekbe teszem, zabos palacsintába, Update fonott kalácsra. Csökkentett a szénhidrát tartalma, 100 gramm termékben a felszívódó az az hasznosuló sénhidrát mindössze 8 grammra tehető. Tele van jó, az az esszenciális zsírsavakkal. Nem kell lemondanod a nasikról a diéta alatt sem. Xilittel van ízesítve, nincsen benne cukor.

Kecskeméti sűrített paradicsom püré. Nem drága és magyar termék. Nem tartalmaz hozzáadott cukrot sem. Nyugodtan használhatod bolognaihoz, csilis babhoz, paradicsom leveshez és egyéb ilyen jellegű ételekhez.

Három Norbi Update terméket láthattok a képen. Az első egy 3 az egyben kávéital. 10 darabot tartalmaz, cukormentes és csökkentett szénhidrát tartalmú. Vízzel kell elkészíteni, kb. 1000 forint az ára. A második helyen a Master Mix liszt keverék található, aminek az ára szintén ezer forint körüli. 500 garmmos és a sütemények elkészítéséhez szuper. Szénhidrátcsökkentő lisztkeverék, amelyet fele-fele arányban kell elkeverni más lisztekkel. A harmadik helyen pedig egy bekevert liszt látható. Az ára szintén hasonló. Ez egy kg-os már. A süteményeknél kicsit több pihentetési időre, kicsit több folyadékra pl. margarinra vagy kókuszzsírra van szükség. Ebből is szénhidrát csökkentett ételeket, sütiket készíthetsz.

Norbi Update 1 szénhidrát csökkentett tészta. Rengeteg fajtája van. Kb. 4-5 adagra elég egy zacskó. Kicsivel tovább kell főzni, mint a sima tésztákat. Az íze finom, semi különbséget nem tapasztaltam. Magas a fehérje tartalma. 720-760 forint az ára.

Riceland, jázmin rizs. 2 darab főzőtasak van benne, ez gyors rizs. Kb. 18 perc alatt kész is van. Csak egy kis sóra és 1, liter vízre van szükség hozzá. Sokkal jobb, mint a fehér rizs. A barna rizs és hajdina mellett ezt szoktuk fogyasztani.

Hewa sütőzacskó. 8 darab van benne. Sütőben szoktam zsiradék hozzáadása nélkül sütni húsokat és zöldségeket is. Nagyon szeretem. Egészséges és nem lesz piszkos a sütő sem.

Barilla, teljes kiőrlésű tészta. Igaz szénhidráttartalma magas, de jó szénhidrátok vannak benne. Az ára drága. 600-700 forint között mozog. Bolognai-nak tökéletes, ennek is több fajtája van.

Update 1 Mester Morzsa. 250 grammos, szénhidrát csökkentett zsemlemorzsáról van szó, így a rántott, panírozott ételekről sem kell lemondani.

Univer Almás-őszibarackos bébiétel. 2 fajta bébiételt találtam, ami hozzáadott cukortól mentes. Az Univert és a Hippet. Hipp most nincs itthon ezért nem hoztam róla képet, majd következőleg. Zabkásába reggel bárki tehet vagy tízóraira is fogyasztható, nem csak babáknak.

Zsírszegény tehéntúró, ezt nem kell magyaráznom szerintem. Upate 1 Mustár, aki szereti a mustárt annak nagyon jó alternatíva, hiszen nincsen benne cukor és csökkentett a ch tartalma is. Aztán, Update 1 Natúr Vajkrém. Én imádom pirítósra is tenni, igazán finom. És végül, de nem utolsó sorban Pannónia sajt, ez bizony zsíros sajt, de nyugodtan ehetjük, nem a tejtermékekben lévő zsírral hanem az elfogyasztott cukorral és ch mennyiséggel van a probléma.

Remélem tudtam segíteni, haonló termékajánlóval még jelentkezem.

Szép hétfőt mindenkinek!

Igazi görög joghurt

Mostanában nagyon rákattantam a görög joghurtra. De nem az ízesített Danone görög joghurtokra, hanem igazi egészséges, finom, krémes, sovány görög joghurtra. Összeszedtem nektek, néhány információt róla, hogy miért is olyan jó és miért ajánlják fogyókúrázóknak, egészséges életmódot folytatóknak! Íme!

A joghurt nem véletlenül számít a legnépszerűbb savanyított tejkészítménynek, hiszen rendkívül tápláló és egészséges finomság, tele értékes vitaminokkal és a szervezet számára nélkülözhetetlen tápanyagokkal.

A fogyókúra során is kihasználhatod számos jótékony hatását, azonban a tucatnyi különféle típus közül érdemes az egyre kedveltebb görög joghurtot is kipróbálnod, mely a benne található különleges joghurtkultúra révén felgyorsítja emésztésed, salaktalanítja bélrendszered, és védekezőképességedet is nagymértékben javítja.

A görög lakosság nagy része igen magas átlagéletkorral büszkélkedhet, ami a kutatások szerint elsősorban a hagyományos táplálkozási szokásokban keresendő.

A táplálkozási szakértők többsége is előszeretettel ajánlja a térség évezredes múltra visszatekintő konyhájának csábító és ellenállhatatlan ízvilágát, hiszen az ételek a legegészségesebb alapanyagokból készülnek, melyek szerves részét képezi a sűrű és krémes, valódi görög joghurt.

A boltok hűtőpultjain sorakozó, nagyüzemi eljárás során előállított, savanyított tejkészítmények többsége tehéntejből készül, az eredeti görög joghurt viszont juhtejből, mely nem savanyú, jóval sűrűbb textúrájú, és bársonyosan sima állaga van. Emellett tehéntejből készült társainál is kedvezőbb élettani hatásokkal bír. A görög joghurt sajátos állagához a savó leszűrése is hozzájárul.

Ha emésztési gondokkal küzdesz, gyakori gyomorfájás nehezíti meg mindennapjaidat, rendszeresen kell fertőzésekkel szembenézned, emellett anyagcseréd is puffadással, narancsbőrrel és súlytöbblettel jelzi, hogy nem működik megfelelően, könnyen lehet, hogy bélflórád felborult működése az ok, ami többek között a helytelen táplálkozás következményeinek tudható be.

A görög joghurt rendszeres fogyasztásával azonban orvosolhatod a problémát, ugyanis szabályozza a bélműködést, továbbá vérnyomáscsökkentő és immunrendszer-erősítő hatása is jelentős.

Bár zsírtartalma magasabb, mint a többi joghurtnak, tanulmányok kimutatták, hogy ennek ellenére is ideális a fogyókúrához, hiszen rendkívül tápláló, emellett könnyű emészthetősége miatt a szervezet a benne lévő zsírsejteket anélkül dolgozza fel, hogy súlynövekedést okozna.

A görög joghurtot kedvező hatásai miatt célszerű hosszútávon is beépítened étrendedbe, de akár kúraszerűen is alkalmazhatod. Utóbbi esetben két, esetleg három hétig tartsd a diétát, mely idő alatt látványos súlycsökkenést érhetsz el, és emésztésed működését is helyreállíthatod.

Mindehhez nem kell mást tenned, mint napi három alkalommal körülbelül 2 dl-t elfogyasztanod a krémes finomságból, ugyanakkor a táplálkozásodra is ügyelned kell a napi étkezések során. A legideálisabb megoldás, ha a mediterrán konyha szerint étkezel, hiszen rendkívül változatos, ízletes és egészséges fogásokkal büszkélkedhet. Fogyassz tehát nagyobb mennyiségben friss zöldséget és gyümölcsöt, részesítsd előnyben a halakat és sovány szárnyasokat, főzéshez, sütéshez használj extra szűz olívaolajat, édesítéshez pedig a mézet válaszd.

A joghurtot amellett, hogy önmagában fogyasztod, bátran használhatod mártások, salátaöntetek, pácok sűrítéséhez, valamint kiváló alapanyag a desszertekhez is.

Ha a diéta mellett a rendszeres testmozgásra is odafigyelsz, a joghurt magas fehérjetartalma révén ideális táplálék lesz izmaid karbantartásához is, emellett kellő mértékben ellát energiával, miközben a kínzó éhségérzettől sem kell tartanod. Igazi görög joghurtot a delikátesz-üzletekben kaphatsz, emellett néhány nagyobb bevásárlóközpont polcain is megjelent.

Élettani hatások

A görög joghurt nagyon egészséges, a szuperételek egyike:

  • Az általános joghurtokhoz képest alacsonyabb a laktóz tartalma, így sok laktóz-érzékeny is tolerálja.
  • Magas a fehérje-, ugyanakkor alacsony a szénhidrát-tartalma. Ideális low-carb étrendbe.
  • Az általános joghurtnál kevesebb a sótartalma.
  • Zsírtartalma általában 10%, de létezik (egyelőre külföldön) csökkentett zsírtartalmú, és zsírmentes változatokban is (ezek viszont kevésbé krémesek). Magas zsírtartalma ellenére tanulmányok bizonyítják, hogy fogyókúrák és diéták alatt hatásosabb, mint a normál joghurt (alacsony a Glikémiás indexe, ugyanakkor telítettség-érzetet kelt).
  • Vérnyomás csökkentő, erősíti az immunrendszert, rákellenes.
  • Rendszeres fogyasztása megfelelő mennyiségű kalciumot biztosít a csontrendszer számára.
  • A görög joghurt ideális candida, IBS (irritábilis bél szindróma), hólyaghurut megelőzése ellen. Gombás fertőzésekre, bélműködés szabályozására remek gyógyír.

(Forrás: Femina)

Szép estét!

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék