A nyár illata

Csodálatos vasárnapunk van. Ismét nagyon szépen süt a nap és jó meleg is lesz. Reggel egy finom reggelivel indítottam a napomat olyan fél 8 körül, majd biciklire pattantunk a párommal és kitekertünk a vasárnapi piacra.
Imádom a piac hangulatát, a sok friss zöldséget, gyümölcsöt, tejterméket, a hetesáruk illatát és a frissen sült lángosok és kürtös kalácsok ízét szinte a számban érzem.
Sajnos nem ehetek ilyen finomságokat, de a zöldségeket, gyümölcsöket és húsokat érdemes a piacon beszerezni hiszen a termelők árulják őket és sokszor frissebbek, mint a boltokban, hiper- és szupermarketek polcain.

Aztán jött a tízórai, amit már feltöltöttem Nektek, egy recept formájában. Az ebédem ma is rakott brokkoli lesz, de ennek az ételnek is a receptjét megtaláljátok a bejegyzések között.

Ma egy kis kinti tanulással töltöm a napomat, 1-2 tételt megtanulok, hiszen hamarosan itt van a vizsgaidőszak és nem akarok az utolsó pillanatban kapkodni össze-vissza a tanulással. Inkább előbb letudom a vizsgákat, így hamarabb jön el a nyár számomra.

Uzsira jöhet a jól megérdemelt fehérjeturmixom, de előtte egy órás súlyzós edzésem lesz a konditeremben, így ma sem marad ki a mozgás.

Vacsorára omlettet készítek, aminek a receptje már szintén fent van.

Holnaptól indul a "Cukormentes habcsók" diétás program, amihez remélem rengetegen csatlakoztok majd.

Mindezek mellett, nagyon örül a szívem, mert tegnap ismét megdöntöttétek a rekordot, és 1000-nél jóval több látogató volt az oldalon! Ezt nagyon szépen köszönöm Nektek, így érezm igazán, hogy tényleg érdemes csinálni és rászánni időt a "blogolásra".

A Facebook oldal még nincs kész, de remélem holnapra meglesz és ott is tudunk konzultálni a diétás programmal kapcsolatban és ellátni egymást tippekkel, tanácsokkal és ötletekkel.

Ne maradjatok otthon ebben a csodaszép időben, irány kirándulni, túrázni, sétálni vagy csak az udvaron tevékenykedni.

Csodálatos napot kívánok mindenkinek!

A legrövidebb horror sztori: HÉTFŐ

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Ismét hétfő van és ez sokaknak munkát, iskolát, érettségire készülést, vizsgákra készülést jelent. A szuper tavaszias hétvége után viszont egy szuper tavaszi hétfő jött. Nagyon szépen süt a nap és igazán jó idő várható egészen csütörtökig. Élvezzétek ki a jó időt és a friss levegőt. Mi tegnap kerékpároztunk egy órát intenzíven és sétáltunk a Duna-parton, szombaton pedig a Margit-szigeten sétáltunk bő 1,5-2 órát, fájt is a lábunk utána rendesen, de megérte. Szebbnél-szebb gyönyörűbbnél gyönyörűbb helyek vannak Magyarországon, amik csak felfedezésre várnak. Ne hagyjátok annyiban! Túrázásra fel!

Már reggel kinyitottam az ablakokat és beengedtem a tavasz illatát, élveztem ahogy csiripelnek a madarak és süt a nap. Sajnos ma nekem is iskolába kell mennem, és estig bent leszek, így nem élvezhetem ki ezt a tökéletes időt, de még a délelőtt folyamán megpróbálom.

Egy diétás reggelivel indítottam a napomat. 4 szelet puffasztott rizst ettem, megkenve Norbi Update 1-es barack dzsemmel. Ebben nincsen cukor csak édesítőszer illetve gyümölcscukor azaz fruktóz. Ittam mellé egy Norbi Update 3 in 1 kávéitalt, így tökéletesen indul a napom sok energiával. 4 liter szénsavmentes ásványvizet megiszom és beveszem a vitaminjaimat is.

A reggeli után kicsit rendet tettem, megmosakodtam, és szépítkeztem is. Megyek természetesen edzeni, ez ma sem maradhat el. Kardió napom lesz, aminek az edzéstervét megtaláljátok előző bejegyzéseim között. Előtte iszom egy kis L-karnitint, közben vizet, utána pedig egy fehérje turmixot. Ez lesz a tízóraim. Edzés után hideg-meleg váltó zuhany, utána pedig angol, infó és retorika házi írása.

Ebédre zabkását terveztem mára. 3 dl vízbe, 50 gramm zabpelyhet teszek és ízesítem édesítőszerrel, ezt addig főzöm, amíg sűrű nem lesz. Tányérba szedem és fahéjjal, lekvárral vagy Update mogyorókrémmel, diókrémmel ízesíthetem. A zsírszegény cukormentes kakaópor sincs kizárva.

Ebéd után indulok a suliba, tömegközzel. Az autót félre tettem ebben az időszakban. Ahova tudok oda gyalog, biciklivel vagy tömeggel megyek. Lesz 3 órám, de sajnos este érek haza. Az úton pedig EU integrációt tanulok, 17 tételem van belőle és 121 kiskérdésem, amiből szóbeli vizsgám lesz májusban. Ne higyjétek azt, hogy ha vége az érettséginek, akkor könnyebb az élet... TÉVEDÉS... utána jön csak a java. A főiskolán, egyetemen sokkal többet kell tanulni, mint az érettségire vagy a középiskolában, gimiben.

Uzsira, egy Update barackos joghurtot eszem, a vacsim pedig 100 gramm zsírszegény tehéntúró lesz, 100 gramm 0,1%-os Tesco márkájú natúr joghurttal.

Kedvenc sportolóimtól hoztam nektek egy linket, amely egy videó és összegyűjtötték a legjobb hasizom gyakorlatokat benne. Nézzétek, meg katt a linkre!: http://www.biotechusashop.hu/vide%C3%B3k/Top_10_hasizom_gyakorlat_Melind%C3%A1val_%C3%A9s_R%C3%A9k%C3%A1val/

Szép napot mindenkinek!

Viharos szél, jó kedv, húsvéti körmök

Sziasztok, kedves kis Blogolvasóim!

Tegnap újabb rekordot döntöttetek meg! Összesen 400-an látogattátok meg a Habcsók & Púder blogot, ami egyre nagyobb népszerűségnek örvend, Nektek köszönhetően.

Az idő elég viharos, szeles, de itt Nálam százágra süt a nap, így a kedvem és a közérzetem talán egy kicsit jobb a tegnapihoz képest. Beszereztem 3 féle húsvéti szalvétát, amik a húsvéti asztalra fognak kerülni, ezekről hoztam most néhány képet. Fontosnak tartom az apró kiegészítőket is az ünnepek ideje alatt.

Tegnap előtt rendeltem ismét ebédet az Update-tól. Csirkepaprikást, Update nokedlivel. Isteni volt, nagyon finom, enyhén csípős. Elosztottam ezt is 2 napra, ezért ma is ezt fogom ebédelni. Jövőhétre már rendeltem is tőlük Light tejszínes csirkemellel töltött palacsintát, könnyű sajtmártással. Már alig várom, biztos az is nagyon finom lesz. Hoztam képet az ebédemről, de már csak a felérő. A kép nem adja vissza igazán, az ízét és az illatát, de higyjétek el nekem, nagyon finom, pedig én aztán válogatós vagyok. A hús sem volt mócsingos vagy zsíros.

Tegnap előtt hajnali 5-kor keltem és már nyitásra az edzőteremben voltam kardiózni egy órát. Azért mentem ilyen korán, mert dolgozom mostanában a főiskola és az edzések mellett és kevés a szabad időm, de rájöttem, "Aki korán kel, aranyat lel!", igaz a mondás. Reggel mindent el tudtam intézni, ettem, ittam, edzettem és dolgoztam is. Sokkal fittebbnek éreztem magam, mint, amikor 8-9 óra felé kelek. Tegnap az edzést kihagytam, mert dolgoztam ismét, de egy nap pihenő kell. Ma viszont délután elmegyek edzeni személyi edzővel és kapok személyre szabott étrendet és edzéstervet ismét, amit megfogok veletek osztani itt. Ti is mozogjatok, ne állja utatokat ez az időjárás.

Hoztam Nektek húsvéti köröm ötleteket, ha még nem jártatok műkörmösnél vagy nem festettétek húsvétira a körmötöket. Szerintem nagyon ötletesek!

Mindenkinek szép napot kívánok ezzel az új és szuper zenével! Katt a linkre!

Mintaétrend 19. nap

Reggeli: 1 db Norbi Update 1-es teljes kiőrlésű toast barna kenyér, 1 db magas hústartalmú főtt virsli, egy teáskanálnyi mustár és 1 db banán.

Ebéd: Paradicsom leves, teljes kiőrlésű tésztával.

Uzsonna: 1 db piros alma.

Vacsora: 1 pohár csökkentett zsírtartalmú tej és egy teljes kiőrlésű barna zab keksz.

Ne felejtsetek el meginni naponta 3 liter szénsavmentes ásványvizet és bevenni vitaminokat. A mozgás is nagyon fontos. Egész jó az idő, sétáljatok, mozduljatok ki, mert holnap hétfő és suli!

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!