Nagyobb erőfeszítések, átváltozás "program"

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Elhatároztam, hogy jövőhéttől, még jobban, még ennél is tudatosabban fogok odafigyelni az étkezésemre a tökéletes alak elérése érdekében. Több, és nagyobb erőfeszítést igényel, a szép izomépítés és a zsírpárnamentes test kialakítása.

Eddig is egészségesen táplálkoztam. Megittam minden nap 3-4 liter szénsavmentes ásványvizet, szedtem vitaminokat, edzés után vagy vacsi helyett fehérje turmixot vízzel, L-karnitint, nem eszek fehér lisztet és abból készült termékeket, sem fehér, barna, nyírfa cukrot hanem csak 0 kalóriás édesítőszert és nem sózom agyon az ételeket. Sokkal több a fehérjebevitelem, kevesebb a szénhidrát és a zsír az életemben valamint sok egészséges magot, zöldséget, gyümölcsöt fogyasztok. Ez nagyon jó a sok mozgás és pihenés mellett, de egy tónusos test eléréséhez ennél sokkal több kell.

Ha már elkezdtem ezt az egészet, akkor szeretném komolyan csinálni és nem csak időszakosan. Aki velem együtt belekezd jövőhéttől ebbe a "programba" annak garantált eredményei lesznek.
Folyamatos beszámolókat fogok hozni a vásárlásaimról, mit, hol, mennyit és mennyiért veszek. Mennyi adagot eszem belőle, mennyit, mikor, és mit mozgok és egyéb szépség és egészség tippeket is kaphattok tőlem.
Az egyik volt osztálytársammal konzultáltam, aki most versenyekre készül és fitnesz modell szeretne lenni. Ő is ellátott tanácsokkal, amiket meg szeretnék majd veletek osztani!

Ne habozzatok, csatlakozzatok hozzám, hozzánk, és legyünk egy szuper blogos csapat, akik hatalmas eredményeket érnek el együtt. Lássuk el egymást tanácsokkal, tippekkel, hogy eredményesebbek legyünk a többi összefogásnál is!

A programot jövőhét hétfőtől, az az április 22-étől kezdjük el kifulladásig! Onnantól kezdve, hozom nektek folyamatosan az infókat, tippeket, ötleteket. A vásárlásom már valószínüleg hétvégén elkezdem, de felteszek mindent így ti is időben be tudjátok szereni a hozzávalókat, termékeket. (Általában itt vásárolok: Auchan, Tesco, Lidl, Penny Market, Piac, Zöldséges-gyümölcsös, Hentes, Spar, InterSpar, Bio boltok, Norbi Update üzlet, BioTech USA üzletei illetve az interneten is be lehet szerezni különböző alapanyagokat!)

Na mit szóltok? Benne vagytok? Jöhetnek a tuti fogyis és szálkásító receptek, étrendek?

Szép napot nektek!

 

 

 

Tornagyakorlatok otthonra képekben

Szép napot!

A narancsbőrről

A narancsbőr eltüntetése

Mielőtt cellulitiszirtásba fognál, nem árt tisztában lenni az okokkal. A narancsbőrt a laza kötőszövetben megnagyobbodott zsírsejtek okozzák konkrétan, ennek hátterében állhat mozgásszegény, egészségtelen életmód, de sajnos legnagyobb százalékban a genetika felelős érte. Viszont ez nem jelenti azt, hogy nem lehet megerősíteni a kötőszövetet, és megszabadulni salakanyagoktól, de fel kell rá készülni, hogy nem két hét alatt lesz sima a comb.

Táplálkozás

A legnehezebb valószínűleg az lesz, hogy az étrendedből kiiktass mindent, ami a csúnya, petyhüdt bőrt okozza. A fő ellenség a cukor, bármilyen formában: süti, csoki, üdítő. A szénhidrátfogyasztást is tanácsos visszafogni, mert nagyon könnyen zsírrá alakul a tészta és a fehér kenyér. Ezekhez csatlakozik az alkohol, a sok adalékanyagot tartalmazó ételek.

Ha sikerül ezekről lemondanod, máris nagy lépést tettél a narancsbőrmentességért. Érdemes apránként haladni, kutatások szerint, aki drasztikusan vált életmódot, az hamar abbahagyja. A lemondás mellett építs be egészséges táplálékokat az étrendedbe, gyümölcsöket, zöldségeket és elsősorban rengeteg folyadékot. Ez utóbbi főleg víz legyen, de tavasszal tisztító teakeverék fogyasztása is javasolt.

Mit kenj magadra?

A narancsbőr elleni termékek hamarosan elöntik a polcokat, de érdemes kis fenntartással kezelni a hatékonyságukat. Pusztán ezek használatától nem tűnnek el a göröngyök, egyszerűen nem tudnak olyan mélyre beszívódni. Nem véletlen, hogy a reklámszövegek mind feltételes módban vannak.

Ami valóban hatékony lehet, azok a különböző testkezelések, ultrahang, vákuumgép, hypoxitréner, cellulitmasszázs, de ezek sem egy alkalom után hoznak változást, hiába írják a kuponos hirdetésekben, hogy három centitől szabadulhatsz meg, tíz alkalom valószínűleg meghozza gyümölcsét. Az infraszauna is nagyon jó hatással van a bőrre.

Emellett bevetheted a házi módszereket, a száraz ledörzsölést, a hideg-meleg váltózuhanyt, az illóolajos masszázst.

Lélekben készülj fel, hogy hosszú folyamatról van szó, hónapokról, hiszen a narancsbőr sem egyik pillanatról a másikra kúszott fel a combodra.

A narancsbőr egyik legfőbb oka a méreganyagok felhalmozódása, így első lépésben kezdd egy alapos belső tisztítással a hadműveletet: semmi csoki, semmi cukor, semmi fehér liszt!

Figyelj viszont oda, hogy ma különösen sok folyadékot igyál, és semmiképpen se cukros üdítőkből. A citromos víz remekül segíti a méregtelenítést.

Szép estét! (Forrás: Femina)

Update ebéd & Személyiségtolvaj

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Hoztam Nektek már egy bejegyzést a tegnapi edzéstervemről. Olvassátok el!

Rendeltem ebédre, Norbi Update 1-es Zöldborsófőzeléket csibevagdalttal. Nagyon finom volt, egy adagot 2 napra osztottam be. A fasírtot nem ettem meg belőle, mert szerintem nagyon fokhagymás íze volt, de a páromnak nagyon ízlett, így ez rámaradt.Itt vannak róla a képek, már csak a feléről, mert elfelejtettem időben lefotózni, ezért ne haragudjatok! (Meglepődtem, mert reggel háromnegyed 8-ra már hozta is a futár az ebédemet, pedig csak 8-tól van kiszállítás!)

Holnap is fogják hozni a rendelt ebédemet, méghozzá Gyros-t, 2 db szénhidrátcsökkentett pitával, zöldségekkel, csirkemell csíkokkal és fokhagymás, valamint csípős szósszal. Alig várom már. Ezt is két napra fogom beosztani.

Az interneten megtaláltam a Gastroyal oldalát. (Katt a linkre: http://www.gastroyal.hu/kezdooldal ) Meglepően tapasztaltam, hogy van kifejezetten "zsírégető lisztjük és édesítőszerük" is. Rengeteg híresség, celeb, mint például Falusi Mariann, Rákóczi Feri, Tolvai Reni, Abaházi Csaba, Szabó Győző és Feke Pál is ezeknek az ételeknek, köszönhetően fogyott le. Van zsírégető menüjük és ételeik is. Úgy gondoltam, hogy kipróbálok néhány dolgot.
Ami a legjobban hiányzik mióta fogyókúrázom az az édesség és a legjobban ezen belül a palacsinta. Rendeltem is túrós-vaníliás palacsintát tőlük, ami zsírégető lisztből készült és nincs benne cukor, maximum édesítőszer. 450 forint volt azt hiszem. Nem tudom mekkora adag, mert nem láttam sehol feltüntetve.
Rendeltünk még zsírégető lisztből készült kifliket és túrórúdat is. A tapasztalatokat természetesen megfogom nektek írni. Jövőhét hétfőn hozzák, házhoz a termékeket.
Van egy Alakvarázsló programjuk is, melyben Szabó Zsófi és Debreczeni Zita is részt vesz. Ennyit az ételekről.

Ma van a párom névnapja, de már tegnap megtartottuk. Nem igazán volt most sok pénzem és nem is tudtam, mit kitalálni neki, ezért sütöttem Neki egy Oreo-s, kekszes, csokis tortát, ami nagyon finom és szép lett. A receptet megtaláljátok előző bejegyzéseim között. Saját recept alapján készült. Nagyon büszke voltam magamra.
A torta mellé, elvittem Őt moziba és a Személyiségtolvaj című vígjátékot néztük meg. Kicsit lentebb találtok róla egy kis előzetest és leírást is. A film nagyon tetszett nekünk, jókat nevettünk, ajánlom mindenkinek!Ettünk egy kis kukoricát is, néha belefér a szigorú diétába, ha nem eszel utána eszeveszettül minden félét.

Személyiségtolvaj

A kimeríthetetlen pénzkeret lehetővé teszi Diana számára, hogy flancoljon Miamiban, és megvegye, amire csak kedve szottyan. Csak egy a bökkenő: a kártya, amit a vásárlási ámokfutáshoz használ Sandy Bigelow Patterson nevére szól, aki egy számlakezelő, és az Államok túlsó felén lakik. Az igazi Sandy Bigelow Pattersonnak egy hete van, hogy levadássza a szélhámost, mielőtt a világa összeomlik, így délre indul, hogy kérdőre vonja a nőt, akinek szabad belépőkártyája van az ő életébe. Próbálkozik vesztegetéssel, hízelgéssel, veszekedéssel, de kénytelen rádöbbenni, milyen kemény meló visszaszerezni a saját nevét. (http://www.port.hu/szemelyisegtolvaj_identity_thief/pls/w/films.film_page?i_film_id=136280)

Még egy kis társadalmi célú közlemény a blogot olvasók számára. Tegnap elkezdtem a munkálatokat, hogy hamarosan elindítsunk a Facebook-on is egy oldalt a blognak, ahol mégtöbb tippet, tanácsot és segítséget találtok a mindennapi női élethez.

Szép estét!

9 fitnesz étkezési tipp nőknek

Izomláz ellen egyen banánt!

Tegye hatékonyabbá fogyókúráját elegendő testmozgással és a megfelelő ételekkel!

Tudjuk, hogy a diéta önmagában nem elég a fogyáshoz, az igazi karcsúság titka az életmódváltásban rejlik: az egészséges étkezés mellett megfelelő mennyiségű testmozgás is szükséges!

Sajnos a zsír- és szénhidrát szegény étkezés nem ad elég energiát a testmozgáshoz. Az embernek nem sok energiája marad arra, hogy hatékonyan teljesítsenek az edzésen, így az egész semmit nem ér.

Most olyan ételekkel szeretnénk Önt megismertetni, amelyek még hatékonyabbá teszik a testmozgást!

1, Az első számú fitnesz étel: Avokádó

Tudta, hogy az avokádó olyan koleszterinszint csökkentő zsiradékot tartalmaz, amelynek hatására erősek és egészségesek maradunk.

Amerikai kutatók kimutatták, hogy azok a női versenyzők, akik húsz százaléknál kevesebb zsiradékot fogyasztottak sokkal gyakrabban sérültek meg, mint azok, aki legalább harmincegy százalékot.

Az ok azokban a teljesen zsírmentes diétákban keresendő, amelyek gyengítik az izmokat és az ízületeket. Napi néhány szelet avokádó elégséges zsiradékbevitelt jelent azoknak is, akik egyébként nem hajlandóak zsíros ételeket fogyasztani. Sőt, botmixerrel ízletes avokádó krémet is készíthet!

2, Izomláz ellen egyen banánt

A banán magas káliumtartalma megszünteti a szúrós fájdalmat az oldalunkban. Miközben az izomlázért a káliumhiány felelős, a kálium az izzadással járó só veszteséget is pótolja, és elősegíti a folyadékok felszívódását. A banán ráadásul tele van energiával: egy közepes méretű darab 400 milligramm káliumot és 29 gramm szénhidrátot tartalmaz, vagyis éppen annyit, amennyit két szelet teljes kiőrlésű kenyér.

3, Bűntelen energiaforrás: a sárgarépa

Csukjuk csak be a szemünket: a répa majdnem olyan édes, mint a cukorka. A répa összetett szénhidrátokat tartalmaz, így energiával látja el az izmokat, miközben kálium tartalma optimalizálja a vérnyomást és az izom-összehúzódás mértékét.

4, Fogyasszon teljes kiőrlésű müzlit edzés előtt!

Nassolni támadt kedvünk edzés előtt? Válogassunk a müzlik között. A legegészségesebb müzlifajták összetett szénhidrátokat, valamit izomfejlesztő fehérjéket tartalmaznak. Edzés előtt egy órával fogyasszunk el 200 kalóriányit: háromnegyed csésze teljes kiőrlésű müzlihez adjunk 1,2 dl tejet. Ha edzés előtt eszünk teljes kiőrlésű műzlit, nagyobb erőfeszítésekre leszünk képesek, és kitartóbbak is leszünk.

5, Mindig a legjobb C vitaminforrás: a narancs

3 ok, amiért érdemes narancsot fogyasztani: 1, Magunkkal vihetjük bárhova. 2, Egész évben kapható. 3, Tele van C vitaminnal. A narancs C vitamin tartalma egy nő napi szükségletét fedezi. A C-vitamin ugyanakkor remek kollagén-forrás, ami jó erőben tartja a csontokat. Fogyaszthatjuk nyersen is, de a frissen facsart narancslében sincsen semmi kivetni való!

6, Burgonya izzadás ellen

Túlságosan izzadunk? Egy kis só és egy kevés párolt, főtt vagy grillezett burgonya tökéletesen helyre hozza az elektrolit háztartást. Az elektrolitok (a nátrium és a kálium) segítenek megőrizni a sejteken belüli és a sejtek közti folyadék-egyensúlyt, miközben biztosítják a tökéletes izom-összehúzódást edzés közben.

7, Áfonya, málna, szeder – igazi antioxidáns forrás

Az amerikai tudósok a bogyós gyümölcsöket újabban azon húsz élelmiszer közé sorolták, amelyek a legtöbb antioxidánst tartalmazzák. Egy maréknyi áfonya, málna vagy szeder pompásan megvédi az izmokat a sportolás okozta esetleges károktól. Válogassunk szín szerint: minél sötétebb a bogyó színe, annál több antioxidánst tartalmaz, készíthetünk belőlük finom turmixot is.

8, Vashiány ellen fogyasszon csirkecombot!

A vas és a cink elengedhetetlen energiaforrások. Egy finom grillezett csirkecomb mindkettőben bővelkedik. A fehér húsok sokkal kevesebb zsírt tartalmaznak, mint a vörösek, ugyanakkor megvan bennük az a vas, cink és B vitamin mennyiség, amely különösen a nők számára elengedhetetlen.

9, Gyerekkori csemege: a kakaó

A tejben nem csak a kalcium a jó. Tökéletes tápanyag, hiszen megfelelő energiaforrás, miközben nem hizlal. A kakaó nemcsak vitaminokban, kalciumban és ásványi anyagokban bővelkedik, van benne egy kevés kakaó is, amely a legújabb kutatások szerint az izmok regenerációját segíti elő.

(Forrás: bodyshop24.lapunk.hu)

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék