Sokan megriadnak, főleg fogyókúrázók a banán hallatán, mivel azt hiszik, hogy rettentően hízlal. El kell, hogy oszlassam a kételyeket. A banánnak rendkívül sok pozitív hatása van a szervezetre és ezeket összegyűjtöttem nektek egy csokorba. Higyjétek el, egy kocka tejcsoki károsabb, mint egy banán elfogyasztása.

  • Mivel könnyen emészthető, ezért kisbabáknak is adható. 110 perc alatt ürül ki a gyomorból.
  • Ajánlott gyomorfekélyben szenvedőknek.
  • Nagyon finom trópusi gyümölcs.
  • A,U,E vitamint tartalmaz.
  • Vasat, rezet, jódot, mangánt és foszfort is tartalmaz.
  • Igaz magas a szénhidrátttartalma, de délután 15:00 óráig bezárva fogyasztása ajánlott edzések előtt vagy aktív fizikai munkát végzőknek.
  • Update 2-es kódú. (Délután 15:00 óráig fogyasztható!)
  • Kálcium is található benne.
  • Energiával tölt el minket.
  • Jó hatással van a vérnyomásunkra és a szívünkre.
  • Csontjainkat is védi.
  • Hasmenés esetén ajánlott, így könnyebben elkerülhető a dehidratáció.
  • Jótékony hatással van az emésztésre, és megelőzi a székrekedést.
  • Javítja a tápanyagfelszívódást.
  • Antioxidáns is található benne, ami védelmet nyújt a fertőzések ellen.
  • Normalizálja a vércukorszintet egy hosszú fárasztó nap után.
  • Fogyasztható gyümölcssalátaként.
  • Egy átlagos banán kb. 110 kalóriát tartalmaz, és csupán 0,6 gramm zsír van benne.
  • B6 vitamin is van benne.
  • Fokozza a koncentrációt és javítja a memóriát.
  • Segít a stresszoldásban.
  • A savasodás ellen is megfelelő.
  • Lassítják a banánban található ásványi anyagok az öregedést.
  • A banán enyhíti a menstruáció előtti, pár napos tüneteket.

Ne riadj meg annyira a banántól. Ezdés előtt másfél órával egyél meg egyet. Segíti az edzőteremben nyújtott teljesítményedet.

Még zárójelesen hozzátenném, hogy megérkezett reggel a Norbi Update 1-es Gyrosom, amiről hamarosan hozom a beszémolót fotókkal.

Szép napot mindenkinek!