Nassolnivaló variáció - Banános finomság

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Mint tapasztalhattátok, egy kicsit megkésve érkeztem ma bejegyzéssel, mert tegnap ért egy baleset. Leszakadt tőből a kezemen a köröm a hüvelykujjamon és rohantunk a sebészetre...injekció, kiszedés, kötözés...tovább nem is részletezném. Rettentően fájt és pont edzésre mentem volna, ráadásul jobb kezes vagyok és ez a jobb kezemmel történt.
A lényeg, hogy így sem adom fel a diétát, sportot, mozgást. Lementem a terembe és fájdalmak közepette végignyomtam a súlyzós edzést. Hajrá! Nincs kifogás.

A következő nasi recept egyszerű, fagyasztott banánra, magas kakaótartalmú, cukormentes, zsírszegény, étcsokoládéra és cukormentes, zsírszegény mogyoróvajra lesz csupán szükségetek. Hűtőbe tároljátok!

Szép estét!

Cukormentes habcsók 8. - Termékajánló

Termékek, amelyeket ígértem és fogyaszthatók a program alatt is.

Sovány tehéntúró (200-300 forint körül van).

Natúr puffasztott rizs (130 forint).

Alaszkai tőkehalfilé (800-1200 forint).

Vágott mandula (200 forint kb.)

Fagyasztott zöldség. (600-900 forint).

Csirkemell és pulykamell sonka.

Korpovit keksz.

Norbi Update 1 barack dzsem.

Norbi Update 1 Túródesszert jégkrém. Egy héten egyszer nasiként.

Szarvasi Light Mozzarella.

Meggle Natúr Cottage Cheese.

Cukormentes habcsók 4. - Alapvető tudnivalók a zsírfogyasztásról

Találtam egy szuper cikket, a BioTech oldalán, amit érdemes elolvasni a diétázóknak!

Alapvető tudnivalók a zsírfogyasztásról

Az utóbbi kb 30 évben az emberek egyre fontosabbnak tekintik az egészséges táplálkozást, különösképpen a zsírfogyasztás csökkentésére fektetnek nagy hangsúlyt. Egyre több ugyanis a mélyhűtött vagy félkész étel, de a vörös húsok és chipsek is tele vannak zsírral és kalóriával; és persze még számos hasonló ételt ide lehetne sorolni.

Azonban nem minden zsír veszélyes, sőt bizonyos zsírok különösen fontosak még fogyás idején is! De mire is kell odafigyelned a zsírfogyasztáskor?

Kétféle zsír létezik: telített és telítetlen.

Telített zsírok:

/sites/biotechshop/documents/news/_extra/1215/o_Fotolia_1229172_S_20120926164824.jpgAzok az ételek, amelyek telített zsírban gazdagok, megnövelik a vér koleszterin szintjét, ezáltal fokozva a szív– és érrendszeri betegségek kialakulását; ezenkívül rákos megbetegedéseket okozó hatása is van.

A telített zsírok fogyasztásának hatására megnövekszik a vérben lévő káros koleszterin (LDL) mennyisége. A telített zsírsavaknak hatása van a trombózis kialakulására is, mivel a vérlemezkék sokkal gyakrabban tapadnak össze, így vérrögök alakulhatnak ki, amelyek a koleszterin lerakódásoktól már amúgy is beszűkült ereket teljesen elzárhatják.

A telített zsírsavakban gazdag ételek főleg állati eredetűek, mint például a disznózsír, vagy a vaj és szobahőmérsékleten kemény állagú zsírok. Ezenkívül megtalálhatod a vörös húsokban, tejtermékekben, különböző húskészítményekben. Növényi eredetű telített zsírsav lényegesen ritkábban fordul elő, de ilyen például a kókuszolaj vagy a pálmaolaj.

Ezek a zsírok csupán energiát adnak, de ezt leszámítva semmilyen hasznos tulajdonságuk nincsen! Többnyire a zsírpárnákat gyarapítják mindamellett, hogy a keringési rendszer egészségét rombolják.

Telítetlen zsírok:

Ezzel ellentétben a telítetlen zsír segít csökkenteni a telített zsír okozta káros hatásokat. A telítetlen zsírok segítenek leoldani az érfalakról a lerakódásokat, csökkentik a koleszterin-szintet, vagyis általában ellentétesen működnek a telített zsírok egészségkárosító hatásaival szemben. Segítik az anyagcserét is és a sejtfunkciókban is aktívan résztvesznek.

Elkülönítünk egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírsavakat.

/sites/biotechshop/documents/news/_extra/1215/o_fish_oil_20120926164532.jpgAz egyszeresen telítetlen csoport fő forrásai közé tartozik az olívaolaj, a repceolaj, és az olajos magvak.

A többszörösen telítetlen a legtöbb növényi- és halolajban, illetve az olajos húsú halak többségében található meg.

A telítetlen zsírok szobahőmérsékleten folyékony állagúak, a szervezetbe jutva viszont fokozzák a zsíranyagcserét, segítik az idegműködést, hozzájárulnak a hormontermeléshez.

A többszörösen telítetlen zsírsavakhoz tartozik az Omega-3 és Omega-6, amelyek a szervezet számára nélkülözhetetlenek. Mindkettő részt vesz a sejthártyák felépítésében, a szervezeten belüli zsírok szállításában; ezenkívül olyan hormonszerű hírvivő anyagok termelésében, amelyeknek többek között gyulladásszabályozó és vérzésgátló hatásuk van.

/sites/biotechshop/documents/news/_extra/1215/o_Fotolia_6129271_S_20120926164605.jpgAz Omega-6 fő forrásai az olíva– és a napraforgóolaj. Az Omega-3 forrásai pedig a halak (lazac, makréla, szardínia), valamint a lenmag-, szója – és repceolaj, illetve a kemény héjú gyümölcsök.

Milyen arányban legyenek jelen a különböző zsírok?

Akiknek az étrendjében a telített és telítetlen zsírok kiegyensúlyozott arányban szerepelnek, azoknak kisebb az esélyük az érelmeszesedésre. Számos kutatást folytattak a zsírfelhasználással kapcsolatban, amelyek során az elfogyasztott mennyiséget is vizsgálták, melynek eredménye az volt, hogy még a magas zsírfogyasztás sem olyan káros, hogy ha az arányt megtartod a kétféle zsír között. Ám mégsem célszerű a zsírfogyasztást magasan tartani.

Mindenféle zsír káros a szervezetre, ha azt nagy mennyiségben fogyasztod, de az érelmeszesedés és a rák megelőzése érdekében a telítetlen zsírokat tartalmazó étrend a kedvezőbb. Fontos az Omega-3 és Omega-6 zsírsavak aránya is, amelyek ideális esetben 1:1-es mennyiségben jutnak a szervezetbe, ám a tanulmányok szerint Omega-6 zsírsavból a többszörösét visszük be az Omega-3 zsírsav bevitelnek! Így célszerű növelni az Omega-3 bevitelt akár halolaj kapszula, akár a halfogyasztás növelésével!

(Forrás: biotechusashop.hu)

 

 

Nagyobb erőfeszítések, átváltozás "program"

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Elhatároztam, hogy jövőhéttől, még jobban, még ennél is tudatosabban fogok odafigyelni az étkezésemre a tökéletes alak elérése érdekében. Több, és nagyobb erőfeszítést igényel, a szép izomépítés és a zsírpárnamentes test kialakítása.

Eddig is egészségesen táplálkoztam. Megittam minden nap 3-4 liter szénsavmentes ásványvizet, szedtem vitaminokat, edzés után vagy vacsi helyett fehérje turmixot vízzel, L-karnitint, nem eszek fehér lisztet és abból készült termékeket, sem fehér, barna, nyírfa cukrot hanem csak 0 kalóriás édesítőszert és nem sózom agyon az ételeket. Sokkal több a fehérjebevitelem, kevesebb a szénhidrát és a zsír az életemben valamint sok egészséges magot, zöldséget, gyümölcsöt fogyasztok. Ez nagyon jó a sok mozgás és pihenés mellett, de egy tónusos test eléréséhez ennél sokkal több kell.

Ha már elkezdtem ezt az egészet, akkor szeretném komolyan csinálni és nem csak időszakosan. Aki velem együtt belekezd jövőhéttől ebbe a "programba" annak garantált eredményei lesznek.
Folyamatos beszámolókat fogok hozni a vásárlásaimról, mit, hol, mennyit és mennyiért veszek. Mennyi adagot eszem belőle, mennyit, mikor, és mit mozgok és egyéb szépség és egészség tippeket is kaphattok tőlem.
Az egyik volt osztálytársammal konzultáltam, aki most versenyekre készül és fitnesz modell szeretne lenni. Ő is ellátott tanácsokkal, amiket meg szeretnék majd veletek osztani!

Ne habozzatok, csatlakozzatok hozzám, hozzánk, és legyünk egy szuper blogos csapat, akik hatalmas eredményeket érnek el együtt. Lássuk el egymást tanácsokkal, tippekkel, hogy eredményesebbek legyünk a többi összefogásnál is!

A programot jövőhét hétfőtől, az az április 22-étől kezdjük el kifulladásig! Onnantól kezdve, hozom nektek folyamatosan az infókat, tippeket, ötleteket. A vásárlásom már valószínüleg hétvégén elkezdem, de felteszek mindent így ti is időben be tudjátok szereni a hozzávalókat, termékeket. (Általában itt vásárolok: Auchan, Tesco, Lidl, Penny Market, Piac, Zöldséges-gyümölcsös, Hentes, Spar, InterSpar, Bio boltok, Norbi Update üzlet, BioTech USA üzletei illetve az interneten is be lehet szerezni különböző alapanyagokat!)

Na mit szóltok? Benne vagytok? Jöhetnek a tuti fogyis és szálkásító receptek, étrendek?

Szép napot nektek!

 

 

 

A legrövidebb horror sztori: HÉTFŐ

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Ismét hétfő van és ez sokaknak munkát, iskolát, érettségire készülést, vizsgákra készülést jelent. A szuper tavaszias hétvége után viszont egy szuper tavaszi hétfő jött. Nagyon szépen süt a nap és igazán jó idő várható egészen csütörtökig. Élvezzétek ki a jó időt és a friss levegőt. Mi tegnap kerékpároztunk egy órát intenzíven és sétáltunk a Duna-parton, szombaton pedig a Margit-szigeten sétáltunk bő 1,5-2 órát, fájt is a lábunk utána rendesen, de megérte. Szebbnél-szebb gyönyörűbbnél gyönyörűbb helyek vannak Magyarországon, amik csak felfedezésre várnak. Ne hagyjátok annyiban! Túrázásra fel!

Már reggel kinyitottam az ablakokat és beengedtem a tavasz illatát, élveztem ahogy csiripelnek a madarak és süt a nap. Sajnos ma nekem is iskolába kell mennem, és estig bent leszek, így nem élvezhetem ki ezt a tökéletes időt, de még a délelőtt folyamán megpróbálom.

Egy diétás reggelivel indítottam a napomat. 4 szelet puffasztott rizst ettem, megkenve Norbi Update 1-es barack dzsemmel. Ebben nincsen cukor csak édesítőszer illetve gyümölcscukor azaz fruktóz. Ittam mellé egy Norbi Update 3 in 1 kávéitalt, így tökéletesen indul a napom sok energiával. 4 liter szénsavmentes ásványvizet megiszom és beveszem a vitaminjaimat is.

A reggeli után kicsit rendet tettem, megmosakodtam, és szépítkeztem is. Megyek természetesen edzeni, ez ma sem maradhat el. Kardió napom lesz, aminek az edzéstervét megtaláljátok előző bejegyzéseim között. Előtte iszom egy kis L-karnitint, közben vizet, utána pedig egy fehérje turmixot. Ez lesz a tízóraim. Edzés után hideg-meleg váltó zuhany, utána pedig angol, infó és retorika házi írása.

Ebédre zabkását terveztem mára. 3 dl vízbe, 50 gramm zabpelyhet teszek és ízesítem édesítőszerrel, ezt addig főzöm, amíg sűrű nem lesz. Tányérba szedem és fahéjjal, lekvárral vagy Update mogyorókrémmel, diókrémmel ízesíthetem. A zsírszegény cukormentes kakaópor sincs kizárva.

Ebéd után indulok a suliba, tömegközzel. Az autót félre tettem ebben az időszakban. Ahova tudok oda gyalog, biciklivel vagy tömeggel megyek. Lesz 3 órám, de sajnos este érek haza. Az úton pedig EU integrációt tanulok, 17 tételem van belőle és 121 kiskérdésem, amiből szóbeli vizsgám lesz májusban. Ne higyjétek azt, hogy ha vége az érettséginek, akkor könnyebb az élet... TÉVEDÉS... utána jön csak a java. A főiskolán, egyetemen sokkal többet kell tanulni, mint az érettségire vagy a középiskolában, gimiben.

Uzsira, egy Update barackos joghurtot eszem, a vacsim pedig 100 gramm zsírszegény tehéntúró lesz, 100 gramm 0,1%-os Tesco márkájú natúr joghurttal.

Kedvenc sportolóimtól hoztam nektek egy linket, amely egy videó és összegyűjtötték a legjobb hasizom gyakorlatokat benne. Nézzétek, meg katt a linkre!: http://www.biotechusashop.hu/vide%C3%B3k/Top_10_hasizom_gyakorlat_Melind%C3%A1val_%C3%A9s_R%C3%A9k%C3%A1val/

Szép napot mindenkinek!

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék