Sütési, főzési tippek, nem csak kezdőknek

Szíves, epres, amerikai pite.

Zsiráf mintájú piskóta tekercs, túrókrémmel és banánnal töltve.

Csipke mintás teasütemények.

Tojásos hamburger husi.

Szép napot!

Ebéd/Vacsora variáció - Párolt csirkemell, brokkolival

Sziasztok, kedves Blogolvasók!

Itt egy tuti tipp, hogy mit egyetek ebédre, vagy vacsorára ha diétán vagytok, vagy csak egészséges táplálékot szeretnétek magatokhoz venni!

Párolt csirkemell szárnyas fűszerrel, párolt brokkolival

Hozzávalók:

  • 150 gramm (nyersen, kiolvadtan mérve) csirkemell filé.
  • Ízlés szerint Mikado Szárnyas fűszer a Lidl-ből (49 forint egy csomag és még marad is belőle bőven! Só nem kell hozzá, mert a fűszerben van!)
  • Néhány brokkoli rózsa.
  • Víz.
  • Esetleg egy kevés natúr kókuszzsír, a legjobb ha bio.

Elkészítése:

A brokkolit tegyük egy lábosba, engedjünk alá egy kevés vizet és tegyünk rá egy fedőt. Közepes rózsán, a legkisebb lángon pároljuk, amíg puha nem lesz. Nem kell neki sok idő, hamar kész van. Villával ellenőrízzük mennyire puhult meg a "szára", mert az a legkeményebb része. Ha kész van, akkor öntsük le róla a vizet és már fogyasztható is. Ha nagyon puhára főzöd, készíthetsz belőle brokkoli pürét is. Nincs másra szükséged, csak egy turmixgépre, vagy inkább botmixerre.

A húst mossuk meg, vágjuk le róla a zsíros részeket majd vágjunk vékony szeleteket. Fűszerezzük a szárnyas fűszerünkkel ízlés szerint.
Egy serpenyőbe tegyünk egy kevés vizet és a húst ebbe pároljuk, kb. 30 percig alacsony lángon. Időközben forgassuk meg őket. Ha meg szeretnénk pirítani is egy kicsit a felszínét, akkor tegyünk a vízbe kb. fél evőkanál kókuszzsírt, vagy kókusz olajat. Miután megpárolódott a hús és puha vegyük le róla a fedőt, hogy elfőlje a vizet és az olajon megpiruljon egy kicsit.

Jó étvágyat!

9 fitnesz étkezési tipp nőknek

Izomláz ellen egyen banánt!

Tegye hatékonyabbá fogyókúráját elegendő testmozgással és a megfelelő ételekkel!

Tudjuk, hogy a diéta önmagában nem elég a fogyáshoz, az igazi karcsúság titka az életmódváltásban rejlik: az egészséges étkezés mellett megfelelő mennyiségű testmozgás is szükséges!

Sajnos a zsír- és szénhidrát szegény étkezés nem ad elég energiát a testmozgáshoz. Az embernek nem sok energiája marad arra, hogy hatékonyan teljesítsenek az edzésen, így az egész semmit nem ér.

Most olyan ételekkel szeretnénk Önt megismertetni, amelyek még hatékonyabbá teszik a testmozgást!

1, Az első számú fitnesz étel: Avokádó

Tudta, hogy az avokádó olyan koleszterinszint csökkentő zsiradékot tartalmaz, amelynek hatására erősek és egészségesek maradunk.

Amerikai kutatók kimutatták, hogy azok a női versenyzők, akik húsz százaléknál kevesebb zsiradékot fogyasztottak sokkal gyakrabban sérültek meg, mint azok, aki legalább harmincegy százalékot.

Az ok azokban a teljesen zsírmentes diétákban keresendő, amelyek gyengítik az izmokat és az ízületeket. Napi néhány szelet avokádó elégséges zsiradékbevitelt jelent azoknak is, akik egyébként nem hajlandóak zsíros ételeket fogyasztani. Sőt, botmixerrel ízletes avokádó krémet is készíthet!

2, Izomláz ellen egyen banánt

A banán magas káliumtartalma megszünteti a szúrós fájdalmat az oldalunkban. Miközben az izomlázért a káliumhiány felelős, a kálium az izzadással járó só veszteséget is pótolja, és elősegíti a folyadékok felszívódását. A banán ráadásul tele van energiával: egy közepes méretű darab 400 milligramm káliumot és 29 gramm szénhidrátot tartalmaz, vagyis éppen annyit, amennyit két szelet teljes kiőrlésű kenyér.

3, Bűntelen energiaforrás: a sárgarépa

Csukjuk csak be a szemünket: a répa majdnem olyan édes, mint a cukorka. A répa összetett szénhidrátokat tartalmaz, így energiával látja el az izmokat, miközben kálium tartalma optimalizálja a vérnyomást és az izom-összehúzódás mértékét.

4, Fogyasszon teljes kiőrlésű müzlit edzés előtt!

Nassolni támadt kedvünk edzés előtt? Válogassunk a müzlik között. A legegészségesebb müzlifajták összetett szénhidrátokat, valamit izomfejlesztő fehérjéket tartalmaznak. Edzés előtt egy órával fogyasszunk el 200 kalóriányit: háromnegyed csésze teljes kiőrlésű müzlihez adjunk 1,2 dl tejet. Ha edzés előtt eszünk teljes kiőrlésű műzlit, nagyobb erőfeszítésekre leszünk képesek, és kitartóbbak is leszünk.

5, Mindig a legjobb C vitaminforrás: a narancs

3 ok, amiért érdemes narancsot fogyasztani: 1, Magunkkal vihetjük bárhova. 2, Egész évben kapható. 3, Tele van C vitaminnal. A narancs C vitamin tartalma egy nő napi szükségletét fedezi. A C-vitamin ugyanakkor remek kollagén-forrás, ami jó erőben tartja a csontokat. Fogyaszthatjuk nyersen is, de a frissen facsart narancslében sincsen semmi kivetni való!

6, Burgonya izzadás ellen

Túlságosan izzadunk? Egy kis só és egy kevés párolt, főtt vagy grillezett burgonya tökéletesen helyre hozza az elektrolit háztartást. Az elektrolitok (a nátrium és a kálium) segítenek megőrizni a sejteken belüli és a sejtek közti folyadék-egyensúlyt, miközben biztosítják a tökéletes izom-összehúzódást edzés közben.

7, Áfonya, málna, szeder – igazi antioxidáns forrás

Az amerikai tudósok a bogyós gyümölcsöket újabban azon húsz élelmiszer közé sorolták, amelyek a legtöbb antioxidánst tartalmazzák. Egy maréknyi áfonya, málna vagy szeder pompásan megvédi az izmokat a sportolás okozta esetleges károktól. Válogassunk szín szerint: minél sötétebb a bogyó színe, annál több antioxidánst tartalmaz, készíthetünk belőlük finom turmixot is.

8, Vashiány ellen fogyasszon csirkecombot!

A vas és a cink elengedhetetlen energiaforrások. Egy finom grillezett csirkecomb mindkettőben bővelkedik. A fehér húsok sokkal kevesebb zsírt tartalmaznak, mint a vörösek, ugyanakkor megvan bennük az a vas, cink és B vitamin mennyiség, amely különösen a nők számára elengedhetetlen.

9, Gyerekkori csemege: a kakaó

A tejben nem csak a kalcium a jó. Tökéletes tápanyag, hiszen megfelelő energiaforrás, miközben nem hizlal. A kakaó nemcsak vitaminokban, kalciumban és ásványi anyagokban bővelkedik, van benne egy kevés kakaó is, amely a legújabb kutatások szerint az izmok regenerációját segíti elő.

(Forrás: bodyshop24.lapunk.hu)

Csajos este

Ma este csajos estét fogunk tartani az egyik középiskolás barátnőmmel. Mivel fogyókúrázom, vagyis hát életmódváltásban vagyok, ezért egészséges nasit és ételt készítek az esére.

A menü:

  • Párolt sós, tarkaborsos, bazsalikomos csirkemell filé Norbi Update 1-es sajttal.
  • Csökkentett zsírtartalmú tejfölös, fokhagymás öntet.
  • Paradicsom, kígyóuborka, paprika, jégsaláta. (Összevágva.)

és a desszert:

  • Gyümölcssaláta: almából, őszibarackból, banánból.

Ital:

  • Szénsavmentes ásványvíz.
  • Limonádé uborkával, szivecskés jégkockával, bio citrom levéből, édesítőszerrel, menta levéllel.

Tökéletes péntek esti lazítás. Jókat fogunk beszélgetni, enni, és filmezni. Megnézzük a Szex és New York film első részét. Örök "klasszikus". Imádom! A Solo-zás (kártya) is szóba jöhet. Gyakran szépségnapot tartunk, pakolásokat teszünk a fejünkre, körmöt festünk. De most a beszélgetés játsza majd a főszerepet mert már ezer éve nem láttuk egymást.

Keressétek fel ti is régi barátaitokat, barátnőiteket és kapcsolódjatok ki péntek este!

Ti mit csináltok egy csajos estén vagy csajbuliban? Írjátok meg! Kiváncsian várom!

Kellemes hétvégét kívánok nektek! Puszi :)

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék