Amit feltétlenül szerezz be a diétára

Leírom, hogy melyek lesznek, azok az ételek és italok, amiket be kellene szerezned egy jó diétához, szálkásítához:

  • Szénsavmentes ásványvíz.
  • Natúr puffasztott rizs szeletek.
  • Natúr puffasztott risz szemek.
  • Fehérjepor.
  • Kókuszzsír.
  • Natúr kókuszreszelék a legjobb ha bio.
  • Extra szűz olíva olaj.
  • Csirkemell.
  • Pulykamell.
  • Hal. (Tonhal, alaszkai tőkehal, filápia, heck)
  • Olajos tonhal konzerv. RioMare extra szűz olíva olajban.
  • Só.
  • Bors.
  • Fahéj.
  • Lidl szárnyas fűszer kb. 35 Ft.
  • L-Karnitin.
  • Magnézium, Kálcium, Cink, Króm.
  • Zsírégető tabletta.
  • Eper.
  • Málna.
  • Kivi.
  • Teljes kiőrlésű apró szemű zabpehely.
  • Zabkorpa.
  • Natúr, cukormentes müzli.
  • 0,1%-os natúr joghurt.
  • Citrom.
  • Norbi Update lekvár. (Cukormentes, édesítőszerrel és fruktózzal készült, tartósítószermentes.)
  • Barna rizs.
  • Jázmin rizs.
  • Pörkölt hajdina.
  • Sütőzacskó.
  • Digitális mérleg, amin az ételeket méred meg.
  • Mérőkanál a fehérjeporhoz.
  • Shaker a fehérjéhez.
  • Vörös hagyma.
  • Lila hagyma.
  • Fokhagyma.
  • Zöld hagyma.
  • Póré hagyma.
  • Édes burgonya.
  • Burgonya.
  • Aszalt vörös áfonya.
  • Szódabikarbóna.
  • Sütőpor.
  • Zöld alma.
  • Édesítőszer, lehetőleg Norbi Update Zero. 0 kalóriás!
  • Sovány, zsírszegény tehén túró.
  • Natúr Light, Lidl-ben kapható Cottage Cheese.
  • Gomba.
  • Csirkemell sonka.
  • Pulykamell sonka.
  • Teljes kiőrlésű magvas kenyér (barna, olyan mintha szikkadt lenne, nedves, zacskóban van!).
  • Savanyúságok édesítőszer nélkül.
  • Káposzta.
  • Szauna olaj vagy menta kristály.
  • Mandula.
  • Dió.
  • Mák.
  • Mogyoró.
  • Paprika.
  • Paradicsom.
  • Retek.
  • Saláta mixek.
  • Sárgarépa.
  • Kígyó uborka.
  • Narancs.
  • Brokkoli.
  • Karfiol.
  • Fagyasztott zöldség mixek, de ne legyen benne borsó és kukorcia.
  • Fagyasztott gyümölcsök.
  • Koktél paradicsom.
  • Cukormentes sűrített paradicsom.
  • Durum tészta, teljes kiőrlés tészta, szénhidrát csökkentett tészta.
  • Alacsony GI-el rendelkező ételek.
  • Szarvasi Mozzarella Light.
  • Light sovány sajtok (Pannónia Light, Trappista Light, Eidami, Gouda).
  • Lapka sajt.
  • Darált sovány húsok.
  • Spenót.
  • Zöld tea.
  • Csalán tea.
  • Gyógynövények.
  • Cukkini.
  • Piros paprika.
  • Kesudió.
  • Lazac.
  • Kelbimbó.
  • Búzacsíra.
  • Hüvelyesek.
  • Tofu.
  • C-vitamin.
  • Multivitamin.
  • Alacsony zsírtartalmú kefir.
  • Tök.
  • Sóska.
  • Kukta, jénai, mikró, sütő is kell.
  • Egy mérleg amivel a súlyod méred.

Ezek az ételek, italok, eszközök nagyon jó barátaid lesznek a diétád során. Érdemes beszerezni őket. Konkrét termékekről hamarosan jövök fotókkal is.

Szép napot!

A narancsbőrről

A narancsbőr eltüntetése

Mielőtt cellulitiszirtásba fognál, nem árt tisztában lenni az okokkal. A narancsbőrt a laza kötőszövetben megnagyobbodott zsírsejtek okozzák konkrétan, ennek hátterében állhat mozgásszegény, egészségtelen életmód, de sajnos legnagyobb százalékban a genetika felelős érte. Viszont ez nem jelenti azt, hogy nem lehet megerősíteni a kötőszövetet, és megszabadulni salakanyagoktól, de fel kell rá készülni, hogy nem két hét alatt lesz sima a comb.

Táplálkozás

A legnehezebb valószínűleg az lesz, hogy az étrendedből kiiktass mindent, ami a csúnya, petyhüdt bőrt okozza. A fő ellenség a cukor, bármilyen formában: süti, csoki, üdítő. A szénhidrátfogyasztást is tanácsos visszafogni, mert nagyon könnyen zsírrá alakul a tészta és a fehér kenyér. Ezekhez csatlakozik az alkohol, a sok adalékanyagot tartalmazó ételek.

Ha sikerül ezekről lemondanod, máris nagy lépést tettél a narancsbőrmentességért. Érdemes apránként haladni, kutatások szerint, aki drasztikusan vált életmódot, az hamar abbahagyja. A lemondás mellett építs be egészséges táplálékokat az étrendedbe, gyümölcsöket, zöldségeket és elsősorban rengeteg folyadékot. Ez utóbbi főleg víz legyen, de tavasszal tisztító teakeverék fogyasztása is javasolt.

Mit kenj magadra?

A narancsbőr elleni termékek hamarosan elöntik a polcokat, de érdemes kis fenntartással kezelni a hatékonyságukat. Pusztán ezek használatától nem tűnnek el a göröngyök, egyszerűen nem tudnak olyan mélyre beszívódni. Nem véletlen, hogy a reklámszövegek mind feltételes módban vannak.

Ami valóban hatékony lehet, azok a különböző testkezelések, ultrahang, vákuumgép, hypoxitréner, cellulitmasszázs, de ezek sem egy alkalom után hoznak változást, hiába írják a kuponos hirdetésekben, hogy három centitől szabadulhatsz meg, tíz alkalom valószínűleg meghozza gyümölcsét. Az infraszauna is nagyon jó hatással van a bőrre.

Emellett bevetheted a házi módszereket, a száraz ledörzsölést, a hideg-meleg váltózuhanyt, az illóolajos masszázst.

Lélekben készülj fel, hogy hosszú folyamatról van szó, hónapokról, hiszen a narancsbőr sem egyik pillanatról a másikra kúszott fel a combodra.

A narancsbőr egyik legfőbb oka a méreganyagok felhalmozódása, így első lépésben kezdd egy alapos belső tisztítással a hadműveletet: semmi csoki, semmi cukor, semmi fehér liszt!

Figyelj viszont oda, hogy ma különösen sok folyadékot igyál, és semmiképpen se cukros üdítőkből. A citromos víz remekül segíti a méregtelenítést.

Szép estét! (Forrás: Femina)

Mintaétrend 27. nap

Mintaétrend mára

Reggeli: 1 db Norbi Update Csoki pudingos croissant, fél bögre sovány tejjel.

Ebéd: Saláta paradicsomból és kígyóuborkából, 1 teáskanál extraszűz olíva olajjal. 2 halrudacska olaj nélkül kisütve tepsiben a sütőben. (Iglo)

Uzsonna: 1 db banán és egy Norbi Update 1-es barackos joghurt.

3 liter szénsavmentes ásványvíz. 1 db C-Vitamin, és 2 db gyógygomba kapszula.

Ma az edzést sajnos ki kell hagynom, mert este 22:00-re érek haza a suliból, de holnap ezt pótolom egy Zumba órával és másfél óra konditermi edzéssel.

Hajrá! Ne adjátok fel!

Víz fogyasztás

Összegyűjtöttem nektek, hogy miért fontos megfelelő mennyiségű vizet fogyasztani és azt, hogy a túlzott víz fogyasztásnak melyek a hátrányai.

Pozitívumok:

  • Egy kutatás szerint, akik a vizsgák közben vizet fogyasztottak, sokkal jobbra írták a vizsgáikat, mint, akik nem ittak vizet.
  • Hidratált, szép és fiatal maradhat tőle a bőröd.
  • Tele van ásványi anyagokkal, amelyekre a szervezetednek szüksége van.
  • Nincs kalóriatartalma.
  • A legjobb szomjoltó.
  • Méregtelenít, tisztít.
  • Táplálja a sejteket.
  • Vérkeringés megfelelő működéséhez szükséges.
  • Csontsejtek egészségéért is szükséges.
  • Segíti a belek, vesék, tüdő megfelelő működését.
  • Szabályozza a testhőmérsékletet.
  • Agyunkat serkenti.
  • Segít kordában tartani a testsúlyt.
  • Látásunk egészségének megőrzéséért is fontos.
  • Segít a gyógyulásban.
  • Csökkenti a narancsbőrt.
  • Szebb lesz a haj és a körmök is.
  • Energikusabb, egészségesebb, fittebb leszel tőle.

A napi 2,5-3 liter vízfogyasztás elegendő egy mérsékelt éghajati övben élő felnőtt számára. De vannak olyan tényezők, amelyek fokozott vízfogyasztásra sarkallnak pl.:

  • Sportolás. + 4-6 dl
  • Meleg időjárás.
  • Ritkább levegő például a hegyekben.
  • Légkondícionált helységek, vagy fűtés.
  • Párás levegő.
  • Szaunázás.
  • Gőzkabin használata.
  • Menstruáció ideje alatt.
  • Betegségek ideje alatt.
  • Hasmenésnél.
  • Láz, és hányás esetén.
  • Szoptatás és terhesség ideje alatt.
  • Vízelvonó hatású ételek és italok esetén. (kávé)

De vannak negatívumai is ha nem fogyasztasz megfelelő mennyiségű folyadékot (vizet):

  • Lelassul az anyagcsere.
  • Dehidratált lesz az egész tested, bőröd.
  • Kiszárad a bőröd, a szád.
  • Fejfájást okoz.
  • Fáradékonyság.
  • Gyengeség.
  • Vitamin hiány.
  • Látás romlás.
  • Méreganyagok felhalmozódása a szervezetben. Ebből kialakulhat a narancsbőr.
  • Fakó élettelen, sápadt bőr.
  • Szomjúság.
  • Rossz vérkeringés.
  • A túlzott vízfogyasztás sem egészséges, ezért a napi ajánlott adagot ne lépd túl!

Tehát a legjobb a szervezetednek, egészségednek, ha naponta megfelelő mennyiségű SZÉNSAVMENTES ÁSVÁNYVIZET fogyasztasz. Ez ne cukros, édes ital legyen vagy alkohol. A kávén, teán, üdítőkön, alkoholos italokon felül meg kell inni a napi 3 liter vizet. Ezeket a cukros és egészségtelen italokat jobb ha kerülöd, mert hízlalnak és méreganyagokat, finomított cukrot tartalmaznak.

Update

Kedves kis blog csapatom!

Mint már mondtam, életmód váltásba, fogyókúrába kezdtem kb. 19 nappal ezelőtt. Szeretnék csodásan festeni, majd a nyári bikinimben a Balaton parton. Nagyon "rákattantam" a Norbi Update termékekre. Nem kell magamtól megvonni semmit, de mégis sokkal egészségesebben étkezem ezáltal és még a súlyomból is vesztek. Tudom sokan nem engedhetik meg maguknak, hogy Update termékeken éljenek, vagy rendeljenek a Teletál ételfutártól minden nap reggelit,tízórait,ebédet,uzsonnát és vacsorát. Ha ez megnyugtat Én sem engedhetem meg magamnak! De van megoldás!

(A kenyér a képen egy kicsit vizes, mert éppen a fagyasztóból vettem ki. Minden nap csak 1 szeletet eszem belőle, így a többit lefagyasztom, hogy ne legyen szikkadt amikor eszem!)

Vannak olcsóbb termékeik, amiket jól be lehet iktatni a mindennapjaitokba, vagy lecserélni bizonyos károsabb termékekkel. Én ezeket vásárolom:

  • Norbi Update 1-es joghurt (Édesítőszerrel készül, nincs benne káros cukor. Nagyon jó választás reggelire cukormentes müzlivel. Én eddig két ízben találtam: barackosban és epresben. A barackosat már megkóstoltam és ízlett is. Az epresből most vettem arról még nem tudok mondani semmit. Élőflórás, ami nagyon fontos. Eheted egész nap, mert 1-es kódú.)
  • Norbi Update 1-es Natúr, étcsokis túrórudi (Nagyon finom, akár a többi. Ezt is eheted egész nap. Nekem ez az édességem általában. Az étcsoki és a zsírszegény túró amúgy is egészséges, és ez is édesítőszerrel készült. A benne lévő kalóriamennyiség /117.5/ ne tévesszen meg senkit! Nem az a lényeg, hogy mennyi kalóriát viszel be bizonyos termékekből, hanem az, hogy minőségi ,legyen, hiszen a cukor, szénhidrát rakódik le a testben és ebből alakulhat ki a narancsből!)
  • Norbi Update 1-es Csokis és Vaníliás puding (Ennek is az íze felveszi a versenyt a többiével és édesítővel készül. Isteni!)
  • Norbi Update 1-es Teljes kiőrlésű toast kenyér (Én minden reggelire 1 db-ot fogyasztok ebből. Csökkentett szénhidrát tartalommal rendelkezik és barna lisztből készült.)
  • Norbi Update 1-es Trappista sajt (Ennek is csökkentett a zsírtartalma, de mégsem száraz és nagyon ízletes. Én szeletelve vettem. Egy-egy étkezésnél egy darabot eszem. Sajtos húsra is ezt teszek.)
  • Norbi Update Müzli szeletek (Ezt még nem kóstoltam, de az ára egyáltalán nem húzós! Kíváncsi vagyok már rá!)
  • Norbi Update fűszerek (Van Gyros fűszer is, alig várom már, hogy kipróbálhassam!)
  • Update tészták ( Ez az, ami nagyon fontos, mert a tészták tele vannak szénhidráttal. Ezeknek pedig csökkentve van a szénhidrát tartalma!)

Hoztam nektek egy listát a NEM NORBI UPDATE termékekről, amiket bekódoztak 1,2,3-as kategóriákba. Az 1-es termékeket egész nap lehet fogyasztani, a 2-es termékeket 15:00-ig, a 3-as termékeket pedig 12:00-ig. Ha ezt betartjátok, tartani fogjátok a súlyotokat és lehet, hogy még fogytok is.

Amit egésznap lehet enni:

  • Feta sajt
  • Kivi
  • Hekk
  • Ribizli
  • Cseresznye
  • Citrom
  • Eper
  • Málna
  • Puffasztott rizs
  • Tej
  • Joghurt
  • Tejföl
  • Tojás
  • Csökkentett zsírtartalmú túró
  • Csirke
  • Pulyka
  • Gépsonka
  • Virsli
  • Édesítők
  • Kávé
  • Mák
  • Mustár
  • Oliva bogyó
  • Olíva olaj
  • Vörösbor
  • Gomba
  • Hagymafélék
  • Káposzta
  • Savanyúságok
  • Vecsési savanyúságok
  • Kígyóuborka
  • Paprika
  • Paradicsom
  • Fűszerek
  • Kovászos uborka
  • Meggy
  • Retek
  • Búzacsíra
  • Baromfi párizsi
  • Füstli virsli
  • Saláták
  • Sertéshús
  • Kapucsínó
  • Citromlé
  • Víz
  • Paradicsomlé
  • Cékla saláta
  • Csalamádé édes
  • Csemege uborka
  • Fűszeres kefir öntet
  • Ezer sziget light öntet
  • Mustáros joghurtos öntet
  • Edami sajt
  • Cukkini
  • Jégcsapretek
  • Tarkabab
  • Lilahagyma
  • Póréhagyma

Amit 15:00-ig lehet enni:

  • Trappista sajt
  • Téli szalámi
  • Dió
  • Pezsgő
  • Ketchup
  • Fehérbor
  • Sör
  • Alma
  • Szotyi
  • Tökmag
  • Barack
  • Olajos hal
  • Burgonya
  • Dinnye
  • Körte
  • Abonett
  • Rizs
  • Barna rizs
  • Hajdina
  • Müzli szelet
  • Fagylaltok
  • Mandarin
  • Szilva
  • Gyümölcssaláta
  • Félbarna kenyér
  • Durum tészták
  • Danone joghurtok
  • Rozskenyér
  • Francia saláta
  • Borsó
  • Kukorica
  • Tejfölös öntetek

Amit 12:00-ig lehet enni:

  • Margarin
  • Rántott hús
  • Csokoládé
  • Kóla
  • Lekvár
  • Kekszek
  • Banán
  • Méz
  • Szőlő
  • Kenyér
  • Pizza
  • Turmixok
  • Tészta
  • Bacon szalonna
  • Zsír
  • Zsírszalonna
  • Májkrém
  • Mazsola
  • 100%-os italok
  • vajkrémek
  • Medve sajtok
  • Lapka sajt
  • Tea
  • Zöld tea
  • Tonik
  • Pirítós
  • Bundás kenyér
  • Libazsír
  • Fornetti
  • Étolaj
  • Tejszínhab
  • Boci sajt
  • Camping sajt
  • Tejeskávé
  • Kakaó
  • Pudingok
  • Földi mogyoró

Én a Facebook-on követem a Norbi Update oldalt, Rubint Réka oldalát és az Update dietetikus oldalt is. Sok tanáccsal  tippel látnak el ott is és sokszor még Réka alakreform óráját is lehet nézni, így otthon is tornázhatsz!

Szép Vasárnapot mindenkinek Puszi :)

Habcsók & Púder

Ha vérbeli nő vagy, akkor jó helyen jársz. Itt mindent megtalálsz, amire csak szüksége van egy modern hölgynek.

Íme:
- Divat
- Szépségápolás
- Sütés-főzés
- Lakberendezés
- Dekoráció
- Kézügyesség
- Ünnepek
- Életmód, egészség
- Kipróbált termékek
- Sport
- Szerelem
- Barátság
- Kultúra, programok
- Könyvek
- Mozi, filmek
- Események, sztárvilág
- Zene
- Videók

Minden nap, jövök bejegyzéssel, akár többel is! Ide érdemes visszatérni! Mentsd le az oldalt a kedvencek vagy könyvjelzők közé!
Kellemes böngészést kívánok!

Olvasd el ezeket is!
Oszd meg a bejegyzéseket!
Megosztás
Címkék