Sziasztok, itt a harmadik napra való étrend! Legyetek erősek és csináljátok a guggolásokat a feszes popsiért és combokért!


Reggeli:

  • 30 gramm teljes kiőrlésű, natúr, apróbb szemű zabpehely.
  • 1 kanál fehérjepor vízzel.

Tízórai:

  • Egy pohár zsírszegény gyümölcsjoghurt, ami cukormentes és lehetőleg élőflórás.

Ebéd:

  • Grillezett csirkemell, zöldségkörettel. Lehet ez fagyasztott zöldség, amit megpárolsz.

Uzsonna:

  • 100 gramm tonhalkonzerv, natúr sós lében, amit le kell róla önteni. Paradicsommal, paprikával és kígyóuborkával. A tetejére tehetsz egy kis friss vagy szárított, morzsolt bazsalikomot.

Vacsora:

  • Zöldségleves sok zöldséggel. (Habarás, sűrítés, olaj, zsír, leveskocka és burgonya, tészta nélkül elkészítve!)

Lefekvés előtt:

  • 1 kanál fehérjepor, vízzel elkeverbe turmixként, vagy pudingkként elkészítve sűrűre kevés vízzel.

A napi 4 liter szénsavmentes ásványvizet ne felejtsétek el meginni. Mozogjatok sokat és legyetek kint a levegőn. A vitaminokat is vegyétek be! Hajrá, szép napot!