A reggeli 25-30 gramm szénhidráttartalmú

  • Házi Update1 gyümölcsös muffin (2 db), 2 dl sovány tejjel
  • 2 szelet Update1 kenyér, Update1 vaj, Update1 sonka, Update1 sajt, paradicsom
  • Update1 kalács 2 szelet, mogyorókrémmel, 2 dl kakaóval
  • tojásrántotta 2 tojásból kolbásszal, hagymával, paprikával, Update1 medvehagymás cipóval (6 dkg)
  • Update1 császárzsemle, Update1 körözöttel, zöldpaprikával
  • Update1 6 g cipóból 2 szelet, Update1 házi májas uborkakarikákkal, Update1 zöld teával
  • Update1 kornspitz 1 pár Update1 virslivel Update1 mustárral, ketchuppal
  • Update1 Rips 2-3 db, Update1 pikáns krémmel, paradicsommal

Tippek tőlem reggelire:

  • 1 db Norbi Update 1 Csokis Croissant, 1 adag Update 1, 3 in 1 kávéitallal.
  • 2 főtt tojás, 1 Update 1-es szeletelt kenyér és egy Sága puylkamell sonka.
  • 1 db banán, 2 evőkanál cukrozatlan müzli és egy doboz natúr görög joghurt.
  • 1 natúr joghurt, néhány szem mandula és 1 alma.
  • 1 alma, kevés fahéj és egy evőkanál sovány túró.
  • 1 szelet Update 1-es kenyér, 1 szelet ediami sajt, light maragrin és paradicsom. (Tehetsz rá pulykamell sonkát is vagy csirkemell sonkát!)

(Forrás: alakreform.hu)